tromaktiko: Σχετικά με: Για την πρεσβεία στο Λονδίνο

Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Σχετικά με: Για την πρεσβεία στο Λονδίνο



Δυστυχώς, κι εγώ είμαι ένας απο τους Ελληνες της Μ. Βρετανίας ο οποίος ταλαιπωρείται... σε κάθε συναλλαγη/επαφη με την Ελληνικη Πρεσβεια. Η εμπειριες μου ειναι σχεδον ταυτοσημες με τις προαναφερθεισες (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/08/blog-post_6623.html). Μου ειναι τελειως αδιανοητο πως οι υπαλληλοι αυτοι, ενω αποτελουν παραδειγμα τεμπελιας ειναι ακομα στις θεσεις τους και δυσκολευουν την ζωη εκατονταδων Ελληνων πολιτων που τους επισκεπτονται απο διαφορα μερη της Αγγλίας. Ειναι τρομερο το ποσο αργογχολια επικρατει με τους υπαλληλους να μην καιγεται "καρφι" και να υψωνουν και τη φωνη τους αμα τους πεις και κατι...Φυσικα το οτι οι φωτογραφιες δεν ειναι καλης ποιοτητας αποτελουσε standard (τουλαχιστον οταν ειμουν εκει για διαβατηριο) στους περισοτερους (90%) πολιτες. Κατι το οποιο μου ειχε κανει τρομερη εντυπωση ηταν το καπνισμα στα γραφεια (ενω αυτο ειχε ηδη απαγορευτει παντου στην Αγγλια). Πιστευω οτι αυτοι οι υπαλληλοι εχουν απλα επαναπαυτει στις δαφνες τους και πλεον εχουν παψει να ενδιαφερονται για το πως μπορουν να γινουν παραγωγικοι...γιατι απλα ο περισσοτερος κοσμος θα υπομεινει την ταλαιπωρια, γιατι απλα τους εχει αναγκη... Πριν ενα χρονο, αποφασισα να βγαλω το διαβατηριο για το γιο μου στην Ελλαδα. Η ολη διαδικασια κρατησε σχεδον 45λεπτα στο αστυνομικο τμημα και σε 3 μερες το διαβατηριο ηταν ετοιμο! Αυτο ηταν το εναυσμα στο να φροντισω να μην ξαναπατησω στην Πρεσβεια στο Λονδινο.

Τελικα δεν ξερω μηπως ταλαιπωρουν τον κοσμο σκοπιμα, ετσι ωστε ο κοσμος να απογοητευτει, να βρει αλλες λυσεις (π.χ. ανανεωση ή εκδοση διαβατηριου στην Ελλαδα) και τελικα οι κυριοι και κυριες να πληρωνονται κανονικοτατα κανωντας λιγοτερη δουλεια...Απλα λεω εγω...Θα χαρω παρα πολυ αν αυτοι οι υπαλληλοι ενταχθουν στο καινουργιο ενιαιο μισθολογιο μπας και ζοριστουν και αυξησουν λιγο την παραγωγικοτητα τους...Αλλα στην πραγματικοτητα δεν ελπιζω σε τετοια θαυματα!!

Το "καλο" ειναι οτι ο επιτιμος προξενος στο Birmingham ειναι πολυ πιο συνεννοησιμος και δεχεται επισκεψεις και Σαββατα (ετσι ωστε να μην χρειαζεται να παρεις αδεια καθε φορα...).

Αναγνωστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!