tromaktiko: Απάντηση: Χωρίς απόδειξη ...για φθηνότερα

Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Απάντηση: Χωρίς απόδειξη ...για φθηνότερα



Μάλλον δεν τα εχεις καταλάβει καλά τα πράγματα φίλε μου..Aν του δώσω το ΦΠΑ το οποίο είναι τεράστιο για εναν χαμηλόμισθο...
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/08/blog-post_752.html)
ή χαμηλοσυνταξιούχο ή άνεργο αυτός όπως και να έχει τα 100 θα τα βάλει στη τζεπη. Εγώ είμαι το θύμα αυτών των δυο που τα τρώνε τόσα χρόνια. Εγώ πάντα πληρώνω και τους δυο. Από μένα τρώνε ολοι αυτοί. Κι όσο για να τον καταγγείλω όπως λες πιστεύεις οτι θα γίνει κάτι; Ένα μικρο πρόστιμο θα φάει κι αυτο θα του το κάνουν περαίωση που είναι κόλπο μεταξύ τους. Ξέρεις; Γι αυτό φίλε μου άστα ξέρουν τι κάνουν αυτοι δεν ειναι κουτοί γι αυτο ολοι κυκλοφορούν με τζιπ 40.000 ευρώ σπιταρόνες και βίλες ενώ εγώ με hyundai και στο νοίκι.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!