tromaktiko: Απώλεια...μισθού

Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Απώλεια...μισθού



Έχω χάσει πάνω απο το 40% του μισθού μου με τις μέχρι τώρα περικοπές. Ναι αλλά μου παρακρατούνται  απο το μισθό μου οι διάφορες δόσεις... δανείων κ.λ.π. Κανονικά γιατί με νόμο να μην μειωθούν και οι δόσεις ανάλογα; Δηλαδή να τρέχει ο καθένας στην κάθε τράπεζα και να παρακαλάει για διακανονισμό - παράταση και να τον πατάνε στους τόκους. Πως θα γινει δηλαδή εγώ έπαιρνα τόσα έδινα τόσα μου μένανε αυτά τώρα τι κάνουμε; Nα πάρουμε το ντουφέκι και να φωνάζουμε αέρα; Μήπως πρεπει να γίνουμε Αργεντινή που έμπαιναν στις τραπεζες και κοβανε κεφάλια; Ας κάνουν κατι οι αρμόδιοι γιατι ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Mαύρο Σεπτέμβριο βλέπω. Όχι και τη πίτα αφάγωτη και το σκύλο χορτάτο. Έλεος;

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!