tromaktiko: Απάντηση στο "Οι αλήθειες να λέγονται!"

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Απάντηση στο "Οι αλήθειες να λέγονται!"



Εγώ δεν έχω δει στον κωτσόβολο και στον κάθε κωτσόβολο να δουλεύει ένας υπάλληλος. και ναι, έχασε έναν καλό πελάτη.
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/08/blog-post_7961.html)

Αλλά να μη παραπονιέται μετά αν δεν έχει πελατεία και το κλείσει το μαγαζί του γιατί υπαίτιος είναι ο ίδιος φίλε μου.

Και γω από το 0 ξεκίνησα. έχω το δικό μου γραφείο και δουλεύω μόνος μου. και επειδή ασχολούμαι με λογιστικά, δε θα έκλεβα σε καμία περίπτωση άμα είχα τους υπαλλήλους. αντιθέτως μπορούν να με φαν στο δευτερόλεπτο αν κάνω κάτι τέτοιο στην δουλειά μου.

Όσο για το αν πρέπει να πάρει στα χέρια του την ζωή του ο καθένας, τι να πω. υπάρχουν πολλές δουλειές εκεί έξω. αλλά ο έλληνας έμαθε στα εύκολα. ξέρεις εκεί στον νομό σερρών πόσοι καπνοπαραγωγοί υπάρχουν? κανένας όμως δεν πάει να γίνει βοηθός και να πιάσει δουλειά. μεροκάματο? πολύ καλό για την εποχή μας. μάλιστα σου δίνουν και φαί. γιατί δεν πάει κανένας? γιατί πολύ απλά όλοι θέλουν μία καρέκλα, το τσιγάρο τους και τον καφέ τους. να μην ιδρώσουν καθόλου.

Ξέρω πολύ καλά που ζω. μερικοί άλλοι δεν το έχουν συνειδητοποιήσει. δύσκολο πράγμα να σηκώνεσαι από τις 3 να πηγαίνεις στα χωράφια. όλοι μάθαν να ζουν στις πανάκριβες μεγαλουπόλεις.

Καλή συνέχεια και εύχομαι να κρατήσεις το μαγαζί σου ανοιχτό.
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!