tromaktiko: Cosmote, internet on the slow

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

Cosmote, internet on the slow



Eνω το σημα της cosmote στα Aγραφα ειναι τελειο (5/5), η μεγαλυτερη ταχυτητα που επιασε το internet on the go απο την πρωτη μερα της...
ατυχεστατης αγορας μου και για τις 4 τελευταιες μερες μετα ηταν 41(σαραντα ενα) kbps.
Περα απο το σπασιμο των νευρων για την πιο ηλιθια αγορα που εχω κανει μεχρι στιγμης, ειχαν το θρασσος να μου πουν οτι ειμαι σε αναμονη 100 ωρων (ναι 4 (τεσσαρων ημερων) εως οτου κοιταξουν την περιπτωση μου. Σε 3 μερες ομως θα εχω επιστρεψει, στα πατρια εδαφη και δεν θα τους χρειαζομαι πια. Οποτε μολις πεταξα 50 ευρω και κανω την δουλεια μου ταξιδευοντας 46 ,+46 η επιστροφη, χιλιομετρα καθε μερα και πινοντας καφεδακια στις καφετεριες με δωρεαν wifi.

Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!