tromaktiko: H Vodafone είναι απάτη!

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

H Vodafone είναι απάτη!



Είμαι και εγώ ενας απο τους πολλους δυστυχώς συνδρομητες της Vodafone, η οποία οταν τα παίρνει είναι καλά αλλά όταν... είναι να δώσει ξεφτιλίζεται εντελώς! Mετα απο 13 χρονια συνδρομητής και με λογαριασμούς αξιοσέβαστους πάντα, ενημερώθηκα πως η επιδότηση μου μπορεί να είναι για 12μηνη ανανέωση 55€ και για 18μηνη 70€! Έλεος! Και φυσικα δεν ειναι μονο αυτό. Ξαφνικά αρχισε μια περιεργη αυξηση στο λογαριασμο μου χωρις να ενημερωθω και οταν το έψαξα μου ειπανε οτι εχουν το δικαιωμα μετα απο καποια χρονια στους συνδρομητες με παλια προγραμματα να κανουν αυξηση χωρις να ενημερώσουν! Όλοι τα ιδια ειναι δε λεω πως υπαρχει κατι αλλο καλύτερο εκει εξω αλλα οχι κι ετσι ρε παιδια....Να υποτιματε το ποσο του λογαριασμου μου ως δηθεν μικρο να το καταπιω αλλα να υποτιμησετε την νοημοσυνη μου δεν θα το επιτρέψω! Άντε γεια λοιπον και κινητο και σταθερο και ίντερνετ Vodafone για μενα και για άλλους 8 απο την οικογενεια....και θα συνεχίσω να ενημερώνω κόσμο!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!