σε 20 εργάσιμες ημέρες θα είχα σε λειτουργία τις παραπάνω γραμμές καθώς και internet.
Στις 18 Αυγ επικοινωνώ με το περιβόητο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και μου λένε να κάνω λιγη υπομονή και σε 2-3 ημέρες όλα θα ήταν έτοιμα. Για να μην τα πολυλογώ και μετα από πολλά τηλεφωνήματα, στις 24 Aυγ με ενημερώνουν ότι οι ημέρες ενεργοποίησης δεν είναι 20 εργάσιμες αλλά 40 εργάσιμες ημέρες, και λιγο – πολύ μου λένε ότι είμαι τρελός που υποστηρίζω ότι οι μέρες ενεργ. Θα ήταν 20 εργ. Ημέρες. Λες και εγώ δεν είχα τι να κάνω και σκεφτηκα να κοροϊδέψω την HOL.
Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν, επειδή διατηρώ ηλεκτρονικό κατάστημα, τα χρήματα που έχασα, από ποιόν θα τα πάρω.
Τόσο δύσκολο ήταν να με ενημερώσουν ότι θα καθυστερήσει όλη αυτή η διαδικασία ώστε να κανονίσω και εγώ την πορεία μου?
ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΗΝ HOL ΠΟΥ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΨΕΥΔΩΣ ΓΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ….
Ενημερώνω ότι όλες οι επικοινωνίες με την “Εταιρία” HOL τις έχω καταγράψει, οπότε τα λεγόμενά μου δεν επιδέχονται καμία αμφισβήτηση, παρόλο που με απείλησαν από το τμήμα εξυπ. Πελατών ότι αυτό που κάνω είναι παράνομο, το να καταγράφω δηλ. την συνομιλία μου. Λες και δικαίωμα καταγραφής της συνομιλίας μου έχει μόνο η εν λόγω εταιρία…
ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΞΕΦ……..ΛΕΣ?
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ HOL…
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ