Αγορασα ενα mazda suv πριν απο τρεισιμιση χρονια ακριβως με τρια χρονια εγγυηση.
Στον εναμιση χρονο παρουσιασε προβλημα με τα φρενα (οπως και η συντριπτικη πλειοψηφια του μοντελου) οι οποιες αντικατασταθηκαν στα πλαισια της εγγυησης. Διαβαζω ταυτοχρονα απο blogs του εξωτερικου πως η mazda εχει αναγνωρισει οτι υπαρχει κατασκευαστικο θεμα, ομως συνεχιζει να τοποθετει τα ιδια ανταλλακτικα. Το αποτελεσμα ειναι στα τρια χρονια και κατι παραπανω να θελει παλι το αυτοκινητο δισκοπλακες κατι βεβαια που δεν αναγνωριζεται μεσα στην εγγυηση. Γενικα εχει γινει αποδεκτο πως η διαρκεια ζωης τους ειναι γυρω στα 25000-30000 χλμ, πραγμα απαραδεκτο.
Το πιο σοβαρο ειναι πως στην Αμερικη η mazda εχει εκδοσει τεχνικη εγκυκλιο για ενα αλλο προβλημα στο turbo του αυτοκινητου, στο οποιο εχει προχωρησει σε επεκταση εγγυησης στα 6 χρονια. φυσικα, ως μπανανια εδω, η εγγυηση παραμενει σταθερη στα τρια χρονια με αποτελεσμα τα συνεργεια να ζητανε σε καιρο κρισης ολων των Ελληνων περι τα 3.000 ευρω για αντικατασταση.
Και θελω να ρωτησω: ποια εταιρια εχει διαφορετικες εγγυησεις αναλογα με την εκαστοτε χωρα και ποια η ποιοτητα κατασκευης ενος αυτοκινητου που θελει δισκοπλακες καθε 25000 χλμ και συχνα αλλαγη turbo στα 50000 χλμ βαζοντας ενα παραπανω κοστος 4.000 ευρω για τα τρια πρωτα χρονια.
Τα συμπερασματα δικα σας.
Αυτο που πρεπει να κατανοησουν ολες οι εταιρειες (και η κριση που περναμε ειναι η καταλληλοτερη ευκαιρια) οτι οι Ελληνες εχουν τα ιδια καταναλωτικα δικαιωματα με τους Γερμανους και τους Αμερικανους. Αν δεν θελουν να το δουν αυτο, καλυτερα να φυγουν απο τη χωρα.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ