tromaktiko: Η Vodafone αυξάνει το πάγιο σε παλιά προγράμματα χωρίς καμία ενημέρωση

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Η Vodafone αυξάνει το πάγιο σε παλιά προγράμματα χωρίς καμία ενημέρωση



Έχω ένα πρόγραμμα κινητής τηλεφωνίας στην Vodafone που μου δίνει δωρεάν χρόνο ομιλίας 120΄ προς όλους. Τον Ιούνιο παρατήρησα στον λογαριασμό μου μια...
αύξηση στο πάγιο χωρίς να υπάρξει όμως προηγουμένως σχετική ενημέρωση από την Vodafone. Επικοινώνησα με την Vodafone για να ρωτήσω μήπως με έβαλαν σε κάποιο καινούργιου πρόγραμμα επειδή το παλιό καταργήθηκε (το έχω πολλά χρόνια) και μου είπαν ότι δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο. Απλά στα πλαίσια της τιμολογιακής τους πολιτικής έγινε μια αύξηση του παγίου, για την οποία είναι νομικά καλυμμένη και μάλιστα χωρίς να πρέπει να υπάρξει ενημερώσει τον συνδρομητή (!!!). Έχω σοβαρές αμφιβολίες για την νομιμότητα του όλου. Δεν είναι για το ποσό, σιγά ένα ευρώ είναι η αύξηση, αλλά για τον τρόπο. Για κάντε έναν κόπο οι συνδρομητές της Vodafone που έχετε ακόμη παλιά προγράμματα να δείτε το πάγιο σας από τον Ιούνιο και μετά.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!