από το επόμενο έτος, με την κωδική ονομασία «R17» και θα αποτελεί τον αντικαταστάτη του Α4 DTM. Το τελευταίο κατάφερε έως τώρα να αποσπάσει 4 τίτλους πρωταθλήματος από το 2004.
Όσον αφορά στην κινητήρια δύναμη του αγωνιστικού, εφοδιάζεται με ένα V8 4,0 λίτρων και απόδοσης 460 ίππων με 500 Nm ροπή. Αισθητικά δεν έχει αρκετές αλλαγές με το ανανεωμένο Α5, αλλά σίγουρα οι μηχανικοί της Audi έχουν δουλέψει αρκετά κάτω από το… περίβλημα. Έτσι, το σασί έχει κατασκευαστεί από carbon monocoque, ενώ το roll cage είναι από χάλυβα, που είναι σύμφωνα με τα τελευταία μέτρα ασφαλείας. Μετά από συνεννόηση, συμφωνήθηκε ότι όλα τα αγωνιστικά να διαθέτουν ίδια απόσταση μεταξονίου, αυτή των 2,75 μέτρων. Η Audi αναφέρει πως αυτή η συμφωνία τους μείωσε το κόστος δαπάνης κατά 40%.
Τέλος, το ντεμπούτο του αγωνιστικού θα γίνει το Μάρτιο 2012, ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στα μέσα του ίδιου χρόνου.