Ο κ. Κυριάκου είπε ότι το πλήρωμα του αεροσκάφους των ΚΑ είχε οπτική επαφή με τα τουρκικά μαχητικά, μετά από ειδοποίηση από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, η ασφάλεια της πτήσης, όμως, δεν τέθηκε ποτέ σε οποιονδήποτε κίνδυνο.
«Σχετικά με πληροφορίες ότι παρενοχλήθηκε αεροσκάφος των Κυπριακών Αερογραμμών στον κυπριακό εναέριο χώρο καθιστούμε σαφές ότι δεν παρενοχλήθηκε», είπε ο κ. Κυριάκου.
Πρόσθεσε ότι «κατόπιν ειδοποίησης του πληρώματος του αεροσκάφους των ΚΑ από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας ότι στον κυπριακό εναέριο χώρο πετούσαν και δυο άλλα αεροπλάνα, το πλήρωμα, είχε οπτική επαφή με δυο τουρκικά μαχητικά, ωστόσο δεν έγινε παρενόχληση ούτε η ασφάλεια της πτήσης τέθηκε σε κίνδυνο».
Ο κ. Κυριάκου είπε ότι τα δυο τουρκικά μαχητικά «ασφαλώς και πετούσαν παράνομα στον κυπριακό εναέριο χώρο και αυτό το πρόβλημα είναι γνωστό στην Πολιτική Αεροπορία αλλά δεν προέβησαν σε οποιανδήποτε παρενόχληση του αεροσκάφους των ΚΑ».
Για την απεργία στην Ελλάδα
Σε ο,τι αφορά την απεργία των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας στην Ελλάδα, ο κ. Κυριάκου είπε ότι «έχουμε ειδοποιηθεί από χθες για τρίωρη στάση εργασίας και προχωρήσαμε σε μια αναπροσαρμογή του πτητικού μας προγράμματος μετακινώντας κάποιες πτήσεις για ώρες που δεν συνέπιπταν με την τρίωρη απεργία και ειδοποιήσαμε και τους επιβάτες».
Ο κ. Κυριάκου είπε ότι «στην Ελλάδα, όμως, οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας πραγματοποιούν αυτό το οποίο ονομάζουν ‘λευκή απεργία’ δηλαδή εργάζονται, όπως λένε, με βάση τους κανονισμούς και αυτό έχει ως αποτέλεσμα όλες οι πτήσεις των ΚΑ όχι μόνο προς την Ελλάδα αλλά και προς άλλους προορισμούς να φεύγουν με αρκετή καθυστέρηση από μία έως και δυο ώρες».
Πρόσθεσε ότι «έχουμε και πτήσεις οι οποίες έχουν συμπέσει με την τρίωρη απεργία των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας στην Ελλάδα και η διάρκεια των καθυστερήσεων σε αυτή την περίπτωση μπορεί να ξεπερνά και τις πέντε ώρες και αυτό γίνεται διότι έχουν φύγει με καθυστέρηση πτήσεις μας από την Κύπρο και αυτό συνεπάγεται και αργοπορία στην επιστροφή τους».
Ο κ. Κυριάκου είπε ότι «από τέτοιου είδους μέτρα επηρεάζονται οι ΚΑ, πολύ, πολύ περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία, διότι ο εναέριος χώρος της Τουρκίας είναι απαγορευμένος για τις Κυπριακές Αερογραμμές για αυτό και πετούμε μόνο πάνω από τον εναέριο χώρο της Ελλάδας ο οποίος λόγω της διαχείρισης που του γίνεται έχουμε αυτά τα προβλήματα».