tromaktiko: Απάντηση: Δεν έχουμε λεφτά....

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Απάντηση: Δεν έχουμε λεφτά....



Αγαπητή αναγνώστρια, δεν ξερω τι δουλειά κάνεις εσύ ή ο μπαμπας σου, εγώ ομως ξερω ότι...(αφορά: Δεν έχουμε λεφτά....)στην τσεπη μου βλεπω σημαντικοτατη μειωση στο εισοδημα μου. Δεν ξερω πως θα πληρωνω τις υποχρεωσεις μου σε 4-5 μηνες,πως θα πληρωσω να σπουδασει το παιδι μου στην Τριπολη που εχει περασει,πως θα πληρωσω το στεγαστικο δανειο, με €1200 τον μηνα και €650 της γυναικας μου ΤΕ στον Δημο. Ας μας λεγανε τα καθηκια που εφαγαν το χρημα  οτι σε15 χρονια δεν θα εχουμε να φαμε και οχι παιξτε τωρα ολοι χρηματιστήριο και κερδιστε χρημα. Ξέρεις βρε πόσοι αυτοκτονουν καθε μερα διοτι δεν εχουν να εκπληρωσουν τις υποχρεωσεις τους?Επειδη δεν τα λενε? 

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!