tromaktiko: Απάντηση: Δεν έχουμε λεφτά...

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Απάντηση: Δεν έχουμε λεφτά...



Φίλη αναγώστρια, και εγώ κάποτε τα ίδια έλεγα,
αλλά τελικά συμβαίνει κατά την ταπεινή μου γνώμη το εξής.
(αφορά: Δεν έχουμε λεφτά....)
Φυσικα και ο Λαος πειναει, αλλα δεν πεινανε ολοι! Υπαρχουν καποιοι που εχουν δουλεψει, ή αν θελεις εχουν κληρονομησει καποια "οικονομικα" οφελη, και ακομα και τωρα κανουν τη ζωη τους. Φυσικα, δεν αναφερομαι σε εργοστασιαρχες, εφοπλιστες, καναλαρχες κτλ κτλ. Στην τελικη, ποσοι ειναι στο συνολο τους ολοι αυτοι? Και δεν ειναι δυνατον μονο τα δικα τους "παιδια" ή συγγενείς, να βρισκονται σε ολη την επικρατεια καθε βραδυ εξω. Τι συμβαινει λοιπον? Αυριο, θα ειμαι εγω εκει στην παραλιακη με τους φιλους μου. Μεθαυριο θα ειναι καποιος αλλος με την δικη του παρεα, ή ακομα και εσυ. Ο κοσμος δηλαδη ανακυκλωνεται! Δε θελω να πιστεψω οτι καθε βραδυ οι ιδιοι και ιδιοι ειναι αυτοι που διασκεδαζουν. Αν παω εγω πχ, σε ενα Τερζη, δε σημαινει οτι καθε Σαββατο θα ειμαι εκει. Πηγα μια φορα, παει τελειωσε. Την επομενη φορα, οι υπολοιποι. Αυτοι που ειναι στις καφετεριες, δεν ειναι παντα τα ιδια ατομα. Βγηκαν σημερα για καφε, μπορει να ξαναβγουν σε 1 ή 2 εβδομαδες. Αυτο πιστευω, και για να μην παρεξηγηθω, ειμαι ενας απο αυτους, που λογω τροπου ζωης (ελέω και οικονομικης κρισης) θα βγω ελαχιστες φορες για να διασκεδασω. Αυτα και παντα φιλικα!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!