tromaktiko: Λαϊκη αγορά - Κλείσιμο δρόμων και πρόσβαση στο σπίτι μας

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Λαϊκη αγορά - Κλείσιμο δρόμων και πρόσβαση στο σπίτι μας



Θα ήθελα τα φώτα σας σε σχέση με ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω εγώ και πολλοί άλλοι συμπολίτες μου πιστεύω ανά την Ελλάδα. Διαμένω στην οδό Φλώρου η οποία είναι κάθετη στην οδό Σιατίστης όπως φαίνεται και στον επισυναπτόμενο χάρτη. Κάθε Σάββατο γίνεται λαϊκή αγορά στην οδό Σιατίστης με αποτέλεσμα εγώ να μην μπορώ να έχω πρόσβαση στο σπίτι μου για 2 λόγους: 
1) Η οδός Φ.Φλώρου είναι μονόδρομος (αρα αν μπώ διαπράτω ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΚ)
2)Τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα των παραγωγών φτάνουν μέχρι τα μισά της οδού (τριπλοπαρκαρισμένα, παρκαρισμένα κάθετα κλπ.) Γνωρίζει κανείς να μου πεί αν εγώ είμαι καλυμένος όταν μπώ στον μονόδρομο για να φτάσω σπίτι μου και αν μπορεί η τροχαία να κάνει κάτι για το νούμερο 2; Αν κάποια στιγμή συμβεί κάτι επείγον και χρειαστεί να φύγω απο το σπίτι ή να πάω στο σπίτι και δεν θα μπορώ, ποιός θα έχει την ευθύνη; Δεν έχω κάτι προσωπικό με τους επαγγελματίες που πηγαίνουν στην Λαϊκή αγορά!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!