tromaktiko: Απορίες για το εργόσημο

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Απορίες για το εργόσημο



Θα ήθελα αν γίνεται, να μου απαντήσει κάποιος υπεύθυνα σε ότι αφορά αυτό
Από σήμερα η έκδοση του εργοσήμου Ενδιαφέρομαι να ασφαλιστώ με αυτή τη μέθοδο μιας και είμαι καθηγήτρια ξένων γλωσσών και έχω 3 ιδιαίτερα μαθήματα φέτος.

Αν καταφέρω να πείσω τους γονείς των μαθητών μου να μπουν στη διαδικασία να πηγαίνουν στα ΕΛΤΑ, να καταθέτουν τα χρήματα από τις ώρες που δίδαξα το παιδί τους και στη συνέχεια να εξαργυρώνω το κουπόνι που θα μου δίνουν, εγώ θα θεωρούμαι πλέον ασφαλισμένη στο ΙΚΑ;
Μπορώ να προμηθευτώ βιβλιάριο Υγείας και Ενσήμων;;
Γιατί με όποιον το συζήτησα μέχρι στιγμής αντιμετώπισα πλήρη καχυποψία καθώς και την πεποίθηση πως πρόκειται για "προχειροδουλειά" αφού δε διευκρινίζεται ακριβώς αυτό: Τί γίνεται με τα ένσημα και την ασφάλιση.
Επίσης, οι γονείς είναι καχύποπτοι γιατί θεωρούν πρώτον ότι οι ίδιοι δεν κερδίζουν κάτι (δηλ. ασφαλίζοντάς με δεν έχουν κάποιο όφελος) και δεύτερον ότι "πολύ τρέξιμο για το τίποτα".
Παρακαλώ όποιος ξέρει ας γράψει κάτι παραπάνω γιατί το θέμα αφορά μια τεράστια μερίδα του πληθυσμού που απασχολούνται "μαύρα" σε σπίτια και δυστυχώς κυκλοφορεί και ο μύθος ότι "γουστάρουμε να είμαστε παράνομοι και να βγάζουμε μαύρα λεφτά".
Τουλάχιστον για μένα δεν ισχύει.
Γιατί με "καίει" εδώ και χρόνια το γεγονός ότι είμαι "ξεκρέμαστη", δηλ. ανασφάλιστη και μάλιστα είχα επισκεφτεί το ΙΚΑ της περιοχής μου για να ρωτήσω για αυτασφάλιση αλλά μου είπαν ότι δε γίνεται.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!