tromaktiko: Η εμπειρία μου από το Πλαίσιο

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Η εμπειρία μου από το Πλαίσιο



Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου από το Πλαίσιο Α.Ε. Θα εκθέσω τα γεγονότα απλά και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Αγόρασα ένα laptop turbo-x. Η επιλογή του συγκεκριμένου laptop έγινε βάση τιμής/χαρακτηριστικών. Δυστυχώς την πρώτη μέρα λειτουργίας του διαπίστωσα τα εξής:
1) Δεν λειτουργούσαν τα πλήκτρα αφής
2) Το cd drive έκανε υπερβολικό θόρυβο
3) Μέσα στο laptop είχε μία βίδα η οποία είχε φύγει από τη θέση της ή είχε ξεχαστεί κατά τη συναρμολόγηση και η οποία ακουγότανε κάθε φορά που κούναγα το laptop.
Όπως είναι φυσικό επισκέφτηκα το πλαίσιο μετά τη δουλειά μου τρεις μέρες μετά την αγορά και τους είπα ότι το laptop είχε πρόβλημα και τους ζήτησα επιστροφή χρημάτων, διότι εμένα 3 βλάβες και μάλιστα τέτοιου είδους μου φανερώνουν laptop κακής συναρμολόγησης και κακού ελέγχου πριν δοθεί στον καταναλωτή.
Μου απάντησαν ότι πρέπει να το δουν και ότι το service δεν κάνει επιστροφή χρημάτων, αλλά μόνο αντικατάσταση. Τους είπα, ότι εφόσον γίνει αντικατάσταση, τότε θα μου δώσουν ένα άλλο ολοκαίνουργιο laptop και εφόσον το καινούργιο laptop δεν έχει ανοιχτεί μπορώ να κάνω χρήση του όρου που λέει στο site τους, ότι αν ένα προϊόν δεν χρησιμοποιηθεί και είναι στην αρχική του συσκευασία, τότε σε διάστημα 10 ημερών μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων.
Η απάντησή τους ήταν ότι το service μόνο αντικατάσταση μπορεί να κάνει και μετά να πάω στο κατάστημα να ζητήσω αυτό που θέλω. Την άλλη μέρα, αφού είχαν περάσει πια οι 4 ώρες που λένε ότι έχουν για το service και αφού δε με είχαν καλέσει στις 13.00 η ώρα πήγα στο service και μου είπαν ότι το laptop το κοιτάζανε εκείνη την ώρα.
Αφού περίμενα λίγο μου απάντησαν ότι το laptop είχε πρόβλημα και θα το αντικαθιστούσανε με κάποιο άλλο, αλλά επειδή δεν είχαν διαθέσιμο, θα με ξαναπαίρνανε τηλέφωνο σε ένα 2ωρο περίπου. Αφού τους είπα ότι δεν είναι δυνατό αυτό μου απάντησαν ότι θα πρέπει να μιλήσω με την υποδιευθύντρια. Η υποδιευθύντρια μου είπε ότι επιστροφές χρημάτων δεν κάνουν και ότι αυτό που γράφουν στο site δεν ισχύει γιατί το προϊόν το έχω ανοίξει.
Της εξήγησα ότι θα δώσω το ολοκαίνουργιο προϊόν που θα μου δώσουν και μου είπε ότι πάλι δεν ισχύει γιατί το προϊον προέρχεται από αντικατάσταση(χωρίς αυτό να αναγράφεται φυσικά στους όρους στο site τους)
Καθοδόν για το σπίτι με πήραν τηλέφωνο από το service και μου είπαν ότι δεν έχουν διαθέσιμο laptop και ότι θα το έχουν την Τρίτη (δεν υπολογίζω τις ημέρες, πάντως είναι πολύ περισσότερες από τις 4 ώρες που λένε). Αφού ούρλιαξα, επικοινώνησε η υποδιευθύντρια του καταστήματος και μου είπε ότι
αν θέλω να πάρω κάτι άλλο στην ίδια τιμή (αν και αυτό παράτυπο είναι όπως μου είπε). Της εξήγησα ότι laptop άλλων εταιρειών με ίδια χαρακτηριστικά είναι πιο ακριβά και δεν είμαι διατεθιμένος να πληρώσω παραπάνω λεφτά.
Με τα πολλά μου είπε ότι θα προσπαθήσουν να έχουν ένα καινούργιο laptop στις 16.00 (το τετράωρο service πάει περίπατο).
Έτσι στις 16.00 ειδοποιήθηκα από το service να πάω να παραλάβω το καινούργιο laptop και αυτό έκανα. Αφού ενημέρωσα ότι έχω ήδη επικοινωνήσει με το δικηγόρο μου (για να ξεκινήσει νομικές διαδικασίες), τους επέδωσα και μία αίτηση παραπόνου - καταγγελίας και την οποία κοινοποίησα και στην Γ.Γ καταναλωτή και στην Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ και περιμένω εγγράφως την απάντησή τους.

Όπως βλέπετε δεν κάνω κανένα σχόλιο. Τα αφήνω στην κρίση του κάθε καταναλωτή. Η έκθεση των γεγονότων είναι μόνο και μόνο για την ενημέρωση των καταναλωτών, τι ακριβώς σημαίνουν οι όροι που αναγράφονται στο site της εταιρείας, καθώς και για να μοιραστώ την εμπειρία μου σχετικά με την αγορά ενός laptop turbo-x.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!