Η αρχή έγινε με την απόφαση μερικών Σούπερ Μάρκετ να εκτυπώσουν και να τοποθετήσουν στα καταστήματά τους σε ολόκληρη την Ελλάδα αφίσες του «Κινήματος» και να τυπώσουν το σύνθημα «ντύνομαι, τρώω, κάνω τουρισμό ελληνικά» στις πλαστικές τους σακούλες για τα ψώνια. Η δημοσίευση της απόφασης αυτής προκάλεσε έντονο ενδιαφέρον σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Έτσι, Σούπερ Μάρκετ και Επιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα εξέφρασαν τη θέλησή τους να μετάσχουν ενεργά στην μάχη για την προτίμηση των ελληνικών προϊόντων με τοποθέτηση αφισών στα καταστήματά τους, εκτύπωση του συνθήματος στις πλαστικές σακούλες τους, αναγραφή του μηνύματος στις ιστοσελίδες τους και το facebook, σε περιοδικά κλπ. Σήμερα δημοσιεύεται και νέα Λίστα Σούπερ Μάρκετ και Επιχειρήσεων με έδρα την Αθήνα και επαρχιακές πόλεις που συμμετέχουν στον αγώνα για την προτίμηση των ελληνικών προϊόντων.
Παράλληλα συγκροτήθηκαν, στις περισσότερες πρωτεύουσες νομών, Τοπικές Επιτροπές που δραστηριοποιούνται προβάλλοντας τους σκοπούς του «Κινήματος». Στις Τοπικές Επιτροπές συμμετέχουν εκπρόσωποι των Δήμων, των Επαγγελματικών, Συνδικαλιστικών, Επιστημονικών και Κοινωνικών Φορέων ως και Πολίτες, καταξιωμένα στελέχη των τοπικών κοινωνιών.
schizas.com