tromaktiko: Aπάντηση σε σχόλιο "Ρατσισμός στους τριαντάρηδες φοιτητές"

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Aπάντηση σε σχόλιο "Ρατσισμός στους τριαντάρηδες φοιτητές"



Αγαπητέ συμφοιτητή καταρχήν να σε πληροφορίσω οτι και γω μπήκα μέσω Πανελληνίων στη Σχολή προτίμησής μου με άνω των 17000 μορίων!
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/blog-post_4019.html) Όμως τι σε πείραξε σαυτά που είπα, ότι ένας πενηντάρης είναι συμφοιτητής σου και προσπαθεί να πάρει πτυχίο στα οκτώ εξάμηνα ?Δε διάβασα να σε πείραξε ότι υπάρχουν συμφοιτητές σου που ενώ είναι τριαντάρηδες χρωστάνε μετά απο δώδεκα έτη <<σπουδών >>πάνω από είκοσι μαθήματα και απαιτούν να έχουν όλα τα φοιτητικά δικαιώματα με μοναδική χρήση του πάσσου τους, όσον αφορά τη Σχολή, την ημέρα των εκλογών!Που είναι απέναντί μου η ισονομία?Και γιατί να εξαιρούμαι εγώ ,και να οδηγούμαι μετά απο μια επιτυχημένη σταδιοδρομία στην επαγγελματική μου ζωή στον αποκλεισμό απο τα φοιτητικά προνόμια που καλώς δικαιούμαστε όλοι μας -αν και εγώ τα χρυσοπληρώνω σαν τριάντα και πάνω χρόνια βαριά φορολογούμενος?

ΥΓ Κανένας γείτονας δεν κέρδισε επειδή ψόφησε η κατσίκα του γείτονα.Σα μεγαλύτερος σε συμβουλεύω να αγωνίζεσαι για τα δικαώματά σου και να μην επιθυμείς να χάνουν οι άλλοι τα κεκτημένα τους ,γιατί σημερα τα αφαιρούν απο μένα -άν ισχύει όνως αυτό-αύριο θα είναι η σειρά σου!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!