tromaktiko: Α ρε χρόνε αλήτη...Elijah Wood

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Α ρε χρόνε αλήτη...Elijah Wood



"Συγνώμη ακούει κανείς? Ένα παιδάκι ψάχνει τη μαμά του"....και στις δυο φωτογραφίες όμως. Α, δεν φταίω εγώ αλλά αυτό μου θυμίζει ο Elijah Wood, ο Χάρι Πόττερ καλέ- έτσι για να καταλαβαινόμαστε. Αλήθεια σας λέω, τί πιτσιρίκι, τί ενήλικας, αυτό το παιδί μου θυμίζει παιδάκι, που έχει βγει για ψώνια με τη μαμά του- σε πολυκατάστημα μάλιστα- και χάθηκε όταν... κοντοστάθηκε- δεν κρύβονται οι ποιητικές καταβολές μου, το ξέρω- να χαζέψει τα ζαχαρωτά.

Άσε που πάντα μου φάινεται ότι έχει ξεχάσει τα γυαλιά και τη σκούπα του σπίτι. Όπως και να χει, o Elijah Wood, (ο Χάρι Πόττερ οκ, μην φωνάζετε) και σε 50 χρόνια πάλι έτσι μου φαίνεται πως θα είναι...
www.mychannel.gr/index.php/articles/index/35/2172
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!