Με τη νίκη αυτή ο Vettel πλησίασε ακόμη περισσότερο το δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του τον οποίο μπορεί να εξασφαλίσει και μαθηματικά ακόμη και στη Σιγκαπούρη, δηλαδή στον επόμενο αγώνα αν τον ευνοήσουν τα αποτελέσματα, αλλά πιο σίγουρο είναι πως αυτό θα γίνει στην Ιαπωνία στις 9 Οκτωβρίου. Στην Ιταλία ξέφυγε από νωρίς, από εκείνη την προσπέραση πάνω στον Alonso δηλαδή και στη συνέχεια ούτε εκείνος ασχολήθηκε με τους υπόλοιπους πίσω του, ούτε εμείς βέβαια γιατί είχαμε άλλα ενδιαφέροντα να παρακολουθήσουμε (ευτυχώς).
Ενδιαφέροντα τα οποία εντοπίζονται με δύο λόγια στη μάχη ανάμεσα στον Schumacher και τον Hamilton. O Schumacher βρέθηκε στη δύσκολη θέση να έχει πίσω του τον Hamilton, την μετέτρεψε όμως σε εύκολη θέση καθώς επί πολλούς γύρους έμοιαζε να κάνει πλάκα στον Βρετανό εκμεταλλευόμενος την ταχύτητα της Mercedes-Benz στις ευθείες, όπου ξέφευγε και άφηνε τον Hamilton με τη γλύκα. Ο πρώην πρωταθλητής με την McLaren είχε φροντίσει από νωρίς να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του για το μονοθέσιό του με τη γλαφυρή δήλωση «εγώ είμαι γρήγορος, το μονοθέσιό μου δεν είναι», αλλά έγινε ελαφρώς ρεζίλι όταν τους πλησίασε και τους δύο ο Button και αφού πέρασε εκείνον, δεν κοίταξε καν τον Schumacher και έφυγε μπροστά και από τους δύο για να ανοίξει τη διαφορά του.
Κάπως έτσι δικαίως ο Button ανέβηκε στη δεύτερη θέση, ενώ ο Alonso τερμάτισε τρίτος προσφέροντας ό,τι καλύτερο στην ομάδα. Στο βάθρο ο Ισπανός αφιέρωσε το τρόπαιό του στους θεατές που τον επευφημούσαν συσσωρευμένοι στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού και δημιουργώντας εικόνα που δεν μπορεί να προσφέρει ούτε το ποδόσφαιρο, ενώ ο Vettel μάλλον ζήλευε που δεν πρόκειται ποτέ να γευτεί ανάλογο πάθος από τον κόσμο, έστω και αν αυτή ήταν η όγδοη νίκη του σε 13 αγώνες.
Πιο πίσω ο Hamilton έμεινε τέταρτος αλλά κατάφερε να προσπεράσει τον Schumacher τελικά, ενώ στην εξάδα τους ακολούθησε ο Massa. Alguersuari, di Resta, Senna και Buemi συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Στον αγώνα ολοκλήρωσαν 13 μονοθέσια καθώς στην εκκίνηση κιόλας ο Liuzzi πήρε μαζί του εκτός αγώνα τους Petrov και Rosberg και ακολούθησαν άλλες έξι εγκαταλείψεις στους επόμενους γύρους μέσα στις οποίες ήταν και ο Mark Webber.
highoctane.gr