tromaktiko: Απάντηση της Siemens για "Επέκταση εγγύησης πλυντηρίου Siemens & Κωτσόβολος"

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Απάντηση της Siemens για "Επέκταση εγγύησης πλυντηρίου Siemens & Κωτσόβολος"



Η Siemens γνωρίζοντας ότι η απόκτηση μιας οικιακής συσκευής αποτελεί για τον αγοραστή σημαντική επιβάρυνση...(αφορά: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ Κωτσόβολο για "Επέκταση εγγύησης πλυντηρίου Siemens & Κωτσόβολος") στον οικογενειακό προϋπολογισμό, φρόντισε με μια έξυπνη προσφορά να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη λειτουργία της συσκευής για περισσότερα χρόνια και φυσικά με τον οικονομικότερο τρόπο στην αγορά.

Η υπηρεσία Επέκτασης Εγγύησης 2+3, προσφέρεται στη σταθερή τιμή των 89 ευρώ (περιλαμβάνει ΦΠΑ) για κάθε λευκή συσκευή Siemens και επεκτείνει τη διετή –εργοστασιακή - εγγύηση λειτουργίας, στα πέντε έτη. Στο διάστημα αυτό ο πελάτης απολαμβάνει:

· Δωρεάν και γνήσια ανταλλακτικά – χωρίς περιορισμούς
· Δωρεάν και αξιόπιστη εργασία – ανεξάρτητα από τη διάρκεια ή τη δυσκολία
· Χρόνος διεκπεραίωσης της επισκευής από 1 έως 3 ημέρες
· 24 ώρες την ημέρα και 7 ημέρες την εβδομάδα τηλεφωνική εξυπηρέτηση
· Προγραμματισμό επίσκεψης τεχνικού ηλεκτρονικά, 24 ώρες την ημέρα και 7 ημέρες την εβδομάδα
· Το μεγαλύτερο δίκτυο τεχνικής εξυπηρέτησης με 115 ιδιόκτητα και εξουσιοδοτημένα συνεργεία σε Ελλάδα και Κύπρο
· Την άρτια εκπαίδευση και αποκλειστική εξειδίκευση των τεχνικών μας στις συσκευές μας
· Δωρεάν και άμεση αντικατάσταση στην περίπτωση που δεν είναι εφικτή η επισκευή
· Διετή κάλυψη ανταλλακτικών και εργασίας για κάθε επισκευή που πραγματοποιείται εντός ή και εκτός του διαστήματος αυτού.
· Καμία επιπλέον χρέωση, εκτός του αρχικού κόστους των 89 ευρώ.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον πελάτη για την επιλογή ενός πλυντηρίου υψηλής τεχνολογίας Siemens, καθώς και για την απόφασή του να συνάψει συμβόλαιο Επέκτασης Εγγύησης 2+3.
Είναι σημαντικό για εμάς η επισταμένη ερεύνα αγοράς του καταναλωτή να οδηγεί στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, ακόμα και αν οι πληροφορίες που λαμβάνει δεν είναι πάντα ακριβείς και αντικειμενικές.

Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω το αυτονόητο: Κανείς δεν γνωρίζει τις συσκευές μας καλύτερα από εμάς.

Γ.Z
Υπεύθυνος Μάρκετινγκ
Εξυπηρέτηση Πελατών, Siemens Οικιακές Συσκευές
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!