Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1881 από τον πάμπλουτο κόμη Albert de Dion και τους πάμφτωχους κατασκευαστές επιστημονικών παιχνιδιών, Georges Bouton και Charles Trepardoux. Από το 1893 η εταιρεία στράφηκε στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, κίνηση που οδήγησε στην αποχώρηση του Trepardoux. Ο μονοκύλινδρος 137 κ.εκ. του Bouton είχε πρωτοποριακή ηλεκτρική ανάφλεξη και γύριζε στον απίστευτο για την εποχή ρυθμό των μέχρι και 3.500 σ.α.λ. Μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο όμως, τα 4κύλινδρα και 8κύλινδρα σε σειρά De Dion-Bouton δεν είχαν επιτυχία. Έτσι, το 1932, όταν η φημολογούμενη συγχώνευση με την Peugeot ή την Mercedes δεν πραγματοποιήθηκε, η εταιρεία σταμάτησε την παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων.
Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011
Στον δρόμο 127 χρόνια
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1881 από τον πάμπλουτο κόμη Albert de Dion και τους πάμφτωχους κατασκευαστές επιστημονικών παιχνιδιών, Georges Bouton και Charles Trepardoux. Από το 1893 η εταιρεία στράφηκε στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, κίνηση που οδήγησε στην αποχώρηση του Trepardoux. Ο μονοκύλινδρος 137 κ.εκ. του Bouton είχε πρωτοποριακή ηλεκτρική ανάφλεξη και γύριζε στον απίστευτο για την εποχή ρυθμό των μέχρι και 3.500 σ.α.λ. Μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο όμως, τα 4κύλινδρα και 8κύλινδρα σε σειρά De Dion-Bouton δεν είχαν επιτυχία. Έτσι, το 1932, όταν η φημολογούμενη συγχώνευση με την Peugeot ή την Mercedes δεν πραγματοποιήθηκε, η εταιρεία σταμάτησε την παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων.
Εδώ σχολιάζεις εσύ!