Τα αποτελέσματα της μελέτης ήταν ενδεικτικά της οικονομικής κατάστασης της χώρας και του ευρύτερου κλίματος ανασφάλειας που επικρατεί. Αξίζει να αναφερθεί ότι το 50 % ερωτηθέντων για την οικονομική τους κατάσταση την επόμενη χρονιά, αλλά και την ευημερία τους, εμφανίζεται απαισιόδοξο. Ειδικότερα, η έρευνα που επικεντρώνεται στον τραπεζικό τομέα, δείχνει τα παρακάτω αποτελέσματα σε σχέση με την διάθεση του εισοδήματος ,αλλά και τον τρόπο με τον οποίο ενημερώνονται και χρησιμοποιούν τραπεζικά προϊόντα οι Ελληνες . Το 79,5% των καταναλωτών ενημερώνεται καθημερινά για τις εξελίξεις, ενώ το 2008 το ποσοστό αυτό κυμαινόταν στο 63,0%.
Το 80,5% δαπανά ολόκληρο ή περισσότερο από το εισόδημά του, ενώ το 2008 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 52%.
Το 25% επιλέγει τη φήμη της τράπεζας ως το σημαντικότερο κριτήριο για το ίδρυμα που θα επιλέξει για τις καταθέσεις του, από 11% το 2008, ενώ το 27% επιλέγει την κύρια τράπεζα που συνεργάζεται από 6% το 2008.
Το 2011, το 24% επιθυμεί να ενημερώνεται από την τράπεζά του για τις επιλογές αξιοποίησης των διαθεσίμων τους, από 6% το 2008, ενώ το 24% προτιμά την επιστολή από επίσης 6% το 2008. Το e-mail παραμένει χαμηλά στις προτιμήσεις (7%), ωστόσο στην ηλικιακή ομάδα 35-44 το ποσοστό ανεβαίνει στο 14%. Η ενημέρωση από το κατάστημα βρίσκεται στο 12% της προτίμησης, όμως όταν πρόκειται για την αγορά ενός προϊόντος η επιλογή του καταστήματος ανέρχεται στο 26%.
Το 2011 το ποσοστό των καταναλωτών που δηλώνει ότι διαθέτει πιστωτική κάρτα ανέβηκε στο 42% από 31% το 2008, με την πλειονότητα αυτών να βρίσκεται στην Αττική.
Το επιτόκιο παραμένει βασικός παράγοντας επιλογής και χρήσης κάρτας εγγίζοντας το 45%, με την επιστροφή χρημάτων να ακολουθεί σημειώνοντας διπλασιασμό από το 2008 (22% το 2011 από 11% το 2008).
Η πλειονότητα των καταναλωτών (85%) θεωρεί ότι δεν θα εξυπηρετείται από μία χρεωστική κάρτα. Το ποσοστό αυτό πέφτει σημαντικά στην ηλικιακή ομάδα 35-44, φτάνοντας το 68%. Η έρευνα έγινε από την Mellon Technologies και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού με αντικείμενο τη χρηματοοικονομική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών.