Όπως σωστά ανέφερε ο πελάτης μας, όταν έγινε η παραγγελία δεν υπήρχε απόθεμα του προϊόντος και έπρεπε να γίνει νέα παράδοση από την κατασκευάστρια εταιρεία. Ωστόσο οι ημερομηνίες παράδοσης καθυστέρησαν εκ νέου λόγω απρόσμενης απεργίας των τελωνειακών υπαλλήλων που δημιούργησε πολλά αντίστοιχα προβλήματα στην αγορά.
Θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε τον πελάτη μας ότι η καθυστέρηση δεν οφείλεται στην εξυπηρέτηση της εταιρείας μας αλλά σε αυτό τον εξωτερικό και αστάθμητο παράγοντα. Ο πελάτης μας εφόσον δεν έχει παραλάβει ακόμη το προϊόν της παραγγελίας του, μπορεί να έρθει σε επαφή με το κατάστημα μας που έγινε η παραγγελία του και να ζητήσει τη μεταφορά της δόσης του για τον επόμενο μήνα.
Δ.Β
Διευθυντής Καταστήματος
Κωτσόβολος Mega Συγγρού