Καταλήξαμε λοιπόν στην acer όπου μετά από 15 μέρες περίπου μας καλέσανε να μας ενημερώσουν ότι έχει χαλάσει η μητρική πλακέτα και ότι έπρεπε να αλλαχθεί, με κόστος 500 ευρώ (σημείωση ο υπολογιστής ήταν για 13 μήνες ΑΚΙΝΗΤΟΣ πάνω σε ειδική βάση με ανεμιστηράκια δεν υπήρχε λόγος να έχει χαλάσει η πλακέτα).
Αποφασίσαμε να πληρώσουμε το κόστος, πάμε λοιπόν στην εταιρεία και πριν πληρώσουμε ρωτήσαμε ποια είναι η εγγύηση που προσφέρει η εταιρεία καθώς πρόκειται για ένα πανάκριβο εξάρτημα το οποίο είναι απαραίτητο για να λειτουργήσει ο υπολογιστής, η απάντηση ήταν 3 ΜΗΝΕΣ (!!) και εκτός αυτού μας ενημέρωσαν ότι αφού γίνει η αλλαγή της πλακέτας αν μετά δεν ανοίξει ό υπολογιστής ή οτιδήποτε δεν λειτουργεί σωστά δεν φέρει ευθύνη η εταιρεία και τα λεφτά μας πάνε ΧΑΜΕΝΑ.
Οπότε αποφασίζουμε να μην γίνει η επισκευή πληρώνουμε 25 ευρώ επειδή το ανοίξανε για να το ελέγξουν και φύγαμε.
Αμέσως πήγαμε σε ένα κατάστημα επισκευής ηλεκτρονικών ειδών στη γειτονιά μας ο οποίος αφού το έλεγξε μας είπε πως η μητρική πλακέτα ήταν σε άριστη κατάσταση και είχε πρόβλημα ένα μικρό καλωδιακι τροφοδοσίας, το οποίο κόστιζε 100 ευρώ το οποίο ήταν ελαττωματικό από την εταιρεία και δεν φταίγαμε εμείς, εκτός από αυτό όμως, μας ενημέρωσε (και μας το απέδειξε κιόλας) ότι ο υπολογιστής δεν είχε ανοιχτεί ΠΟΤΕ.
Καταλήγοντας λοιπόν, έχουμε την αντιπροσωπεία ACER η οποία μας χρέωσε 25 ευρώ για έναν έλεγχο που δεν έκανε ΠΟΤΕ και επίσης αποφάνθηκε ότι υπήρχε πρόβλημα στην μητρική πλακέτα ΠΡΟΦΑΝΩΣ για να κοροϊδέψει και για ΚΛΕΨΕΙ τα λεφτά που θα της δίναμε.
Για όσα αναφέρω έχω χαρτιά που τα αποδεικνύουν, αλλά δυστυχώς λόγω χρόνου δεν κατάφερα ποτέ να απευθυνθώ νομικά, το αναφέρω γιατί είμαι σίγουρη πως δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που έγινε αυτό.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ