tromaktiko: Απάντηση: Εμπνευσμένο "after market service" της LG

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Απάντηση: Εμπνευσμένο "after market service" της LG



Eγώ έχω ακριβώς την αντίθετη εμπειρία. Συγκεκριμένα την πρώτα φορά είχα ένα μόνιτορ-τηλεοραση 22 ιντσών το οποίο...(αφορά: Εμπνευσμένο "after market service" της LG) κάποια στιγμη εμφάνιζε στο κάτω δεξί μέρος της οθόνης γραμμές σαν καρδιογράφημα. Πηρά την lg και μετά την απαραίτητη διαδικασία με την αποστολή του serial number και της απόδειξης αγοράς επικοινώνησα με το to επίσημο service του Μ. Από εκεί μου είπαν ότι θα μου αλλάξουν τη συσκευή με μια καινούρια όπως και έγινε εντος δυο ημερών.

Την δεύτερη φορά η 47 ιντσών τηλεόραση που έχω εμφάνιζα στο πάνελ της οθόνης σε ορισμένα σημεία λεκέδες σαν να ήταν σκονισμένη η οθόνη. Κάνοντας την παραπάνω διαδικασία ήρθε αυτοκίνητο του service παρέλαβε την τηλεόραση και παράλληλα μου άφησε μια 32 ιντσών για να κάνω τη δουλειά μου χωρίς καμία χρέωση. Η τηλεόραση επισκευάστηκε εντος 6 εργάσιμων ημερών και αυτό λόγο του ότι η μητρική εταιρεία lg δεν είχε ένα ανταλλακτικό.

Εγώ θέλω να δώσω συγχαρητήρια στο συγκεκριμένο service για την άψογη συμπεριφορά του και πάνω απ’όλα για την άμεση εξυπηρέτηση. Μακάρι και οι άλλες εταιρίες να ήταν έτσι. Εγώ από τότε συστήνω τη lg ανεπιφύλακτα σε όποιον γνωρίζω κυρίως για το after sales της.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!