tromaktiko: Έλεγχος της ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ για την απατηλή παραπλάνηση των καταναλωτών της ALEXPAK

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Έλεγχος της ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ για την απατηλή παραπλάνηση των καταναλωτών της ALEXPAK



Επιθυμώ να σας ενημερώσω για την εξέλιξη της καταγγελίας μου κατά της ALEXPAK , για την καταστρατήγηση της εγγύησης για ένα επαναφορτιζόμενο φακό 2.000.000 κεριών.

Έλαβα σήμερα, το από 26/9/2011 συνημμένο έγγραφο της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, μετά την από 14/9/11 καταγγελία μου , που εφιστά την προσοχή της ALEXPAK στις διατάξεις του Νόμου 2251/94 (άρθρο 5 ) « Περί Προστασίας Καταναλωτών», «Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» και την καλεί να της απαντήσει εντός δέκα 10 ημερών .

Συγκεκριμένα η ALEXPAK αν και διαφημίζει ότι, για τους επαναφορτιζόμενους φακούς, ισχύει η εγγύηση δύο (2) ετών, εκ των υστέρων ισχυρίζεται ότι για τις μπαταρίες τους η εγγύηση ισχύει μόνο για 6 μήνες! Δηλαδή εγγυάται μόνο το πλαστικό περίβλημα που περιέχει την μπαταρία, αφού ο φακός δεν έχει άλλα μέρη εκτός της μπαταρίας !!!

Έχει μάλιστα αναρτήσει και δύο πινακίδες ( στο servis και όχι στο σημείο πώλησης ώστε να είναι γνωστό πριν την αγορά ώστε να την αποτρέψει), όπου αναγράφονται τα εξής:
« ΧΡΕΩΣΕΙΣ > Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΛΗΣ Η ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΕΩΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ Η ΧΡΕΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 10 ΕΥΡΩ, ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ > Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ 6 ΜΗΝΕΣ».

Δηλαδή, για όποιον δεν κατάλαβε, ακόμη και εάν ισχύει η εγγύηση των 6 μηνών, θα πληρώσει … «ΑΠΟ 10 ΕΥΡΩ»! Δηλαδή, κορόιδα παραπλανημένοι καταναλωτές δεν γλυτώνετε με τίποτα! Θα πληρώσετε έτσι κι αλλιώς!

Σε μένα ανακοίνωσαν ότι η επισκευή της μπαταρίας κοστίζει 20 € !

Σημειώστε ότι ο φακός, καινούργιος, κοστίζει σήμερα 16 € ! Τον αγοράζεις ( λέμε τώρα έτσι για αστείο ) χωρίς να περιμένεις και να πηγαινοέρχεσαι στην Παλλήνη και να σου στοιχίσει «ο τζίτζικας αηδόνι» από τα οδοιπορικά και την ταλαιπωρία !
Είναι προφανές, πάντως, ότι εάν για ένα τόσο μηδαμινό κόστος υπάρχει, από την ALEXPAK,τέτοια συμπεριφορά, σκεφτείτε τι θα συμβαίνει για πολύ ακριβά μηχανήματα.

Προσωπικά έκανα την καταγγελία, ελπίζοντας ότι εάν όλοι αντιδρούμε στα κακώς κείμενα, μπορεί κάποτε, κάτι να διορθωθεί στον τόπο μας.

Ήδη, αποτέλεσε ευχάριστη έκπληξη για μένα, το γεγονός ότι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή επιλήφθηκε του θέματος τόσο γρήγορα, πράγμα που σημαίνει ότι, παρά τις δυσκολίες που περνά η Χώρα μας, υπάρχει ακόμη κάτι που λειτουργεί, χάρις στο φιλότιμο και τον «πατριωτισμό» κάποιων υπαλλήλων. Σας ευχαριστώ και σας για τη συμβολή σας με την αρχική δημοσιοποίηση του θέματος (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/alex-pak.html#more).

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!