tromaktiko: Ωρομίσθιοι καθηγητές των δημοσίων ΙΕΚ

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Ωρομίσθιοι καθηγητές των δημοσίων ΙΕΚ



Μηπως μπορειτε να μαθετε αν και ποτε θα πληρωθουν οι ωρομισθιοι εκπαιδευτες των δημοσιων ιεκ διοτι μας χρωστουν απο το 2008?
Πριν απο 15 ημερες τοπικη εφημεριδα της Λαρισας υστερα απο ερωτηση του κυριου Ροντουλη στη βουλη για το ποτε θα πληρωθουμε εγραψε την απαντηση της κυριας Γεννηματα οτι θα μας πληρωναν τελος Σεπτεμβριου!!!!!Προσωπικα μου δωσανε ωρες σε τμημα στη Ελασσονα και μετα απο ενα χρονο μου ειπανε οτι δεν δικαιουμε χρηματα γιατι τα μαθηματα που διδαξα επρεπε να τα διδαξει καθηγητης αλλης ειδικοτητας ο τοτε διευθηντης κατεστρεψε την συμβαση που ο ιδιος ειχε υπογραψει.Τα χρηματα αυτα καποιος τα πηρε ενω εγω τα δουλεψα.Το ιδιο συνεβει και σε αλλους συναδελφους.Κανεις μας δεν εκανε κατι ουτε εγω η ιδια που σας γραφω γιατι μας απειλησαν οτι δεν θα μας εδιναν ωρες την επομενη χρονια.Κανεις μας δεν ειχε χρηματα να κινηθει δικαστικα και ετσι το αφησαμε ελπιζωντας να δουλεψουμε στα επομενα εξαμηνα οπως και εγινε για καποιους απο εμας.Αλλα να μην παρουμε και αυτα που νομιμα δικαιουμαστε?Και οσο για το ποσο που προσωπικα μου ωφειλουνε?Ο λογιστης του ιεκ μου εβγαλε το ποσο των 1628 ευρω? Τουλαχιστον θα τα παρουμε γιατι ακουγετε το αντιθετο.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!