tromaktiko: Γονατίσαμε, έλεος!

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Γονατίσαμε, έλεος!



Ειμαι τριτεκνος και δημοσιος υπαλληλος! Επαιρνα 1.300 και οχι 5.000 ευρω που λεει ο κυριος Μοσιαλος.
Με το μεσοπροθεσμο μου καταργει το αφορολογητο και μου κατεβαζει και το μισθο στα 1000 ευρω! Ετσι μαζι με τις μειωσεις στα επιδοματα θα παιρνω 800 ευρω το μηνα! Η γυναικα μου ειναι ανεργη και δινω και 350 ευρω ενοικιο!

Αρα δε μπορω πια να θρεψω τα παιδια μου!
Ειμαι ενας απο τους πολλους, αλλα αυτο δε μου δινει κουραγιο!
Λοιπον οταν πειναν τα παιδια σου δεν υπαρχουν ορια, απο εδω και περα κυριοι που θιγεστε ευκολα.

Δε θα σας βριζει ο κοσμος, αλλα θα σας λιντσαρει, τα αυγα θα αντικατασταθουν απο πετρες και η φυλακη θα ειναι το καλυτερο που μπορει να σας συμβει! Εγω πια δεν εχω να χασω τιποτα, το ιδιο και εκατομμυρια Ελληνες. Αυτα που ερχονται δεν τα εχετε δει ουτε στον υπνο σας, δεν απειλω κανεναν, απειλητικη ειναι η πραγματικοτητα πια! Τοσο απειλητικη που ξεπερνα την οποια φαντασια. Οταν δωσει το στομαχι εντολη στο μυαλο, χανεται το παιχνιδι κυριοι!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!