tromaktiko: Πληρώσατε μια κλήση και δεν έχετε κρατήσει την απόδειξη; Ξαναπληρώστε!

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Πληρώσατε μια κλήση και δεν έχετε κρατήσει την απόδειξη; Ξαναπληρώστε!



Πριν μερικές μέρες μου ήρθε ειδοποιητήριο από τον δήμο Αθηναίων για να πληρώσω μια κλήση για παράνομη στάθμευση με ημερομηνία... Απρίλιος του 2009 (δηλαδή πριν 2,5 χρόνια). Γνωρίζοντας ότι την είχα πληρώσει τότε έψαξα και βρήκα την απόδειξη πληρωμής (ευτυχώς την είχα κρατήσει μετά από τόσο καιρό!) Επικοινώνησα με την αρμόδια υπηρεσία του δήμου οι οποίοι μου είπαν ότι τα ΕΛΤΑ
(στα οποία και είχα πληρώσει την κλήση) δεν τους έχουν στείλει πληροφορίες για τις πληρωμένες κλήσεις του 2009 οπότε δεν μπορούν να γνωρίζουν ποιές από αυτές έχουν πληρωθεί ή όχι. Οπότε η μόνη λύση είναι με την απόδειξη πληρωμής να πάω από εκεί (η να την αποστείλω ταχυδρομικά) για να διαγραφεί η κλήση.

Μετά από αυτό μου δημιουργούνται μερικές πιστεύω εύλογες απορίες (που αν κάποιος ξέρει να μου τις λύσει θα το ήθελα πολύ): 1) Η πληρωμή της κλήσης στα ΕΛΤΑ δίνεται σαν δυνατότητα (πάνω
στην κλήση γράφει ότι μπορεί να πληρωθεί και στα ΕΛΤΑ). Επειδή λοιπόν ο δήμος δεν μπορεί να συνεργαστεί με τα ΕΛΤΑ την πληρώνουν οι πολίτες; Γράφει πουθενά πάνω στην κλήση/υπάρχει κάποιος νόμος ο οποίος αναφέρει ότι πρέπει να κρατάς τις αποδείξεις πληρωμών αλλιώς τιμωρείσαι;

2)Όσοι είχαν πληρώσει την κλήση στα ΕΛΤΑ και δεν έχουν κρατήσει την απόδειξη πληρωμής τι μπορούν να κάνουν; Πρέπει να ξαναπληρώσουν την κλήση; Αν ναι τότε ο δήμος μπορεί άφοβα να στέλνει 2 και 3 φορές την κάθε κλήση και όσοι δεν έχουν κρατήσει την αντίστοιχη απόδειξη πληρωμής να τιμωρούνται με το να πληρώσουν ξανά την κλήση (επειδή δεν κράτησαν την απόδειξη μετά από τόσα χρόνια - ενώ οι ευθύνες για Siemens,βατοπέδι, κτλ έχουν παραγραφεί...). Και αν την έχουν κρατήσει και μπορούν να αποδείξουν ότι η κλήση έχει πληρωθεί δεν υπάρχει καμία συνέπεια για κανέναν (από τον δήμο που δεν επιβεβαίωσαν την μη πληρωμή, από τα ΕΛΤΑ που δεν απέστειλαν τα στοιχεία πληρωμών στο δήμο);

3)Επικοινώνησα με τον συνήγορο του πολίτη όχι τόσο για να λύσω το δικό μου θέμα (από τη στιγμή που έχω κρατήσει την απόδειξη το δικό μου θέμα είναι πολύ εύκολο να λυθεί), όσο για να κάνω κάποια καταγγελία που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί πιθανόν για άλλες περιπτώσεις που δεν έχουν κρατήσει την απόδειξη πληρωμής, αλλά μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο και
αφού έχω κρατήσει την απόδειξη να πάω στον δήμο για να διαγραφεί η κλήση. Ξέρει κάποιος αν μπορώ να απευθυνθώ κάπου αλλού; Επαναλαμβάνω δεν είναι για να λύσω την δική μου περίπτωση όσο για να υπάρξει κάποια συνέπεια για όποιον ευθύνεται για την όλη κατάσταση η οποία προφανώς δεν είναι σωστή και προφανώς δεν αφορά μόνο εμένα.

Υ.Γ. Το ξέρω ότι τα παραπάνω είναι ασήμαντα μπροστά στον καθημερινό βιασμό των δικαιωμάτων των πολιτών, μπροστά στην κατάλυση του Συντάγματος που βιώνουμε καθημερινά από το ίδιο το κράτος, την κατάλυση των βασικών αρχών της ισονομίας και της ισοπολιτείας (το να αποφασίζει ο κάθε υπουργός σε ποιες περιπτώσεις να εφαρμοστεί ή όχι ο νόμος, το να θέτουν δια νόμου τους εαυτούς τους υπεράνω του νόμου, κτλ είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα), αλλά πιστεύω
ότι αν ο κάθε πολίτης δεν νοιαστεί για την μικροαδικία που συμβαίνει εις βάρος του ή που βλέπει να συμβαίνει εις βάρος του διπλανού του ή εις βάρος του κοινωνικού συνόλου, η δημοκρατία και η δικαιοσύνη σε αυτό τον τόπο δεν πρόκειται να αποκατασταθεί και δεν πρόκειται να πάμε ποτέ μπροστά.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!