tromaktiko: Φίλε Γερμανέ φορολογούμενε

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Φίλε Γερμανέ φορολογούμενε



Σαν Έλληνας τεμπέλης και λαμόγιο,όπως με αποκαλείς, θα έθελα να σου διευκρινίσω μερικά πραγματάκια τα οποία όπως φαίνεται... σου τα έχουν σερβίρει τελείως διαφορετικά απ΄ότι ισχύει...
Καταλαβαίνω να είσαι έξω φρενών όταν οι φόροι που πληρώνεις, πηγαίνουν σε δάνεια σωτηρίας της Ελλάδας....
Αλήθεια ξέρεις τι σημαίνει δάνειο ? Να σου εξηγήσω λοιπόν .Δάνειο είναι το ποσό που μας δίνεις για να καλύψουμε  σαν κράτος τις όποιες ανάγκες μας, το οποίο σου αποπληρώνουμε (όχι σαν κι εσένα ) με ΤΟΚΟ !
Το γεγονός πως η κυβέρνηση σου ΔΕΝ σου επιστρέφει τα χρήματα που έδωσες ,είτε σε χρήματα ,είτε με κάποιας μορφής παροχή, δεν πρέπει να ενοχοποιεί εμένα .
Εγώ και κάθε Έλληνας ματώνουμε κυριολεκτικά για να είμαστε εντάξει απέναντι στην κυβέρνηση σου ! Η κυβέρνησή σου  δεν είναι εντάξει απεναντί σου ! Η κυβέρνηση σου κερδοσκοπεί σε βάρος του λαού μου με δικά σου χρήματα....
Βρες λοιπόν ποιός πραγματικά σε κοροϊδεύει και μην κατεβάζει ς αμάσητο ότι σου σερβίρουν...

ΥΓ Φίλε Γερμανέ ! Κάνε μια αναδρομή στην ιστορία σου και θύμισε μου τί έχεις προσφέρει στην ανθρωπότητα, κι όταν βρεις κάτι θετικό πες το μου κι εμένα...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!