tromaktiko: «Φουλ επίθεση» στις ασφάλειες αυτοκινήτου από τις μεγάλες ασφαλιστικές

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

«Φουλ επίθεση» στις ασφάλειες αυτοκινήτου από τις μεγάλες ασφαλιστικές



Η σημαντική μείωση της παραγωγής τόσο στις ασφάλειες ζωής όσο και σε κλάδους των γενικών ασφαλίσεων, λόγω της οικονομικής συγκυρίας, οδηγεί πολυεθνικούς και... τραπεζικούς ασφαλιστικούς ομίλους σε επιθετικές πολιτικές διεύρυνσης των μεριδίων τους στις ασφάλειες αυτοκινήτου .
Πρόκειται για μια στροφή στην μέχρι τώρα πολιτική τους στις ασφάλειες αυτοκινήτου, που ξεκίνησε πριν ένα χρόνο και εντείνεται την χρονιά που τρέχει, τόσο μέσα από τα δίκτυα τους όσο με την διαφήμιση και το διαδίκτυο, κάτι που δεν συνήθιζαν στο παρελθόν
Σε αυτό έχουν συντελέσει πολλοί παράγοντες , όπως είναι τα απανωτά λουκέτα σε ελληνικές ασφαλιστικές με τα λεγόμενα πτωχευτικά ασφάλιστρα , η στροφή των καταναλωτών σε ποιο «σίγουρες» εταιρίες, η ραγδαία αύξηση της χρήσης του διαδικτύου , και κατ επέκταση της δυνατότητας σύγκρισης ή της οnline αγοράς ή εκδήλωσης ενδιαφέροντος , αλλά και οι αναμενόμενες αλλαγές στον τρόπο είσπραξης των ασφαλίστρων , η μείωση των ποσοστών προμήθειας στους διαμεσολαβούντες .
Όλα αυτά, δημιουργούν ένα περιβάλλον ικανό για τα στάνταρ των εταιριών αυτών προκειμένου να διεκδικήσουν διευρυμένα μερίδια στην αγορά του αυτοκινήτου, με κάθε τρόπο.
Επιπλέον με δεδομένη την οικονομική κρίση , έχουν την δυνατότητα μεγαλύτερης ευελιξίας απ ότι οι μικρές και μεσαίες εταιρίες , που κυριαρχούσαν στον κλάδο του αυτοκινήτου, να κάνουν συνδυαστικές προσφορές πακέτων ,να συγκρατήσουν τις τιμές, αλλά και να επενδύσουν πάνω σε εναλλακτικά δίκτυα και τεχνολογία όπως η Direct και η online ασφάλιση.
Με εξαίρεση την Εθνική Ασφαλιστική ( leader της αγοράς )που με άξονα το δίκτυό της , τις υψηλές προμήθειες και το υψηλό ρίσκο που πήρε εντάσσοντας στο χαρτοφυλάκιό της ένα μεγάλο μέρος από τον στόλο της Ασπίς και άλλων εταιριών που έκλεισαν , οι ασφαλιστικές των τραπεζών και των πολυεθνικών εταιριών ακολουθούσαν συντηρητική πολιτική στις ασφάλειες αυτοκινήτου .
Ωστόσο, περίμεναν να αρχίσει ένα πρώτο ξεκαθάρισμα στην αγορά , με τα λουκέτα και τα πιο αυστηρά μέτρα εποπτείας, ώστε να μπουν επιθετικά και άκρως ανταγωνιστικά στο κλάδο.
Ηδη η Ιnteramerican από τις αρχές του χρόνου λανσάρει πολύ επιθετικά την direct και online ασφάλιση , με το any time online διαθέτοντας απευθείας ασφάλιση, σε ανταγωνιστικό πακέτο, έχοντας το πλεονέκτημα του μειωμένου κόστους από τις προμήθειες , ερχόμενη ακόμα σε σύγκρουση με τους διαμεσολαβούντες . Στην ίδια πολιτική αναμένονται να μπουν και άλλες εταιρίες αλλά και τράπεζες (bank assurance )
Η πολυεθνική ΑΧΑ Ασφαλιστική, επίσης, ακολουθεί επιθετική πολιτική στον κλάδο του αυτοκινήτου . Ετσι έκτος από την προώθηση του trade name στηρίζει τις διαφημιστικές της καμπάνιες στο αυτοκίνητο, με συνδυαστικές προσφορές διευκολύνσεις και με μειωμένες τιμές, εδώ και μερικούς μήνες.
Επιθετική πολιτική στο αυτοκίνητο έχει ξεκινήσει από πέρυσι η Groupama Φοίνιξ , επίσης πακέτα συνδυαστικών προσφορών και διευκολύνσεων. Ενώ εδώ και μερικούς μήνες λανσάρει μέσω εταιρικού δικτύου και διαδικτύου ασφαλιστικό πακέτο για το αυτοκίνητο, όχι ανταγωνιστικά στο δίκτυό της ή οnline, αλλά με την δυνατότητα άμεσης τιμολόγησης και εκδήλωση ενδιαφέροντος, προνομιακό πακέτο ασφάλισης αυτοκινήτου, σε ανταγωνιστική τιμή.
Η EFG Eurolife προσφέρει ελκυστικά και συνδυαστικά πακέτα για ασφάλειες αυτοκινήτου , δυνατότητα online τιμολόγησης , εκπτώσεις σε πελάτες της για δύο αυτοκίνητα και πρόσφατα αναβάθμισε τις υπηρεσίες Auto Assist.
Η Chartis ακολουθεί εξίσου με άλλες εταιρίες επιθετική πολιτική στην ασφάλιση αυτοκινήτου , και με διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια , με εκπτώσεις και συνδυαστικά πακέτα ,ενώ πρόσφατα έθεσε σε ισχύ και νέα υπηρεσία παροχών και προνομίων Easy Repair
Λιγότερο επιθετική είναι η πολιτική της Αllianz στις ασφάλειες αυτοκινήτου, η οποία κυρίως στηρίζεται στο δίκτυο της, αλλά και στο κύρος της . Μάλιστα στα αποτελέσματα εξαμήνου του 2011 ανακοίνωσε αύξηση παραγωγής στις ασφάλειες αυτοκινήτου 14,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Διατηρεί ανταγωνιστικά πακέτα στην ασφάλιση αυτοκινήτου και προσφέρει την υπηρεσία Secure Drive με χρήση προηγμένων τεχνολογιών.
Η ERGO , πρώην VICTORIA , η οποία συνεργάζεται με το δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς στις γενικές ασφαλίσεις και στις ασφάλειες αυτοκινήτου , χωρίς να έχει εκδηλώσει κάποια επιθετική διαφημιστική πολιτική , εκτός από προβολή του νέου trend name , στα πακέτα ασφάλισης αυτοκινήτου ,εκτός των άλλων προσφέρει και συνδυαστικά νομική προστασία DAS και οδική βοήθεια MAPFRE ASISTENCIA, που είναι θυγατρικές το μητρικού ασφαλιστικού ομίλου.
Πλέον πολλές από αυτές τις εταιρίες στα συνδυαστικά τους πακέτα ασφάλισης αυτοκινήτου προσφέρουν καλύψεις υγείας , κατοικίας , εκπτώσεις για νέους πελάτες , σε πάνω από δύο αυτοκίνητα , οδική βοήθεια , και κύρια συνεργασία με συνεργεία ή διευκολύνσεις στους οδηγούς που θα μείνουν χωρίς αυτοκίνητο, λόγω επισκευής από ατύχημα.
Οι προσφορές αυτές στοχεύουν κύρια να κρατήσουν τον πελάτη , αφού είναι συχνό το φαινόμενο των ασφαλισμένων ή των πρακτορείων στην ασφάλιση αυτοκινήτου ανά εξάμηνο να αλλάζουν εταιρία. Ειδικά στις επισκευές, επιδιώκουν συνεργασίες με συνεργεία αυτοκινήτων και τις προσφέρουν στα πακέτα, για να συγκρατήσουν και να ελέγξουν το κόστος.
Πάντως, όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες και κύρια οι πολυεθνικές δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο διαδίκτυο και στις εταιρικές τους ιστοσελίδες έχουν online εργαλεία υπολογισμού των ασφαλίστρων κύρια αυτοκινήτου και άλλων κλάδων.
Τέλος, μια νέα πραγματικότητα για τις ασφάλειες είναι το διαδίκτυο και η χρήση του από τις εταιρίες για την προβολή τους ενώ μέσω των εταιρικών τους ιστοσελίδων προσφέρουν, ενημέρωση, τιμολόγηση και αγορά ασφαλιστικών προϊόντων.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!