(σχετικά με http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/10/blog-post_7728.html)
Κλείνω 23/9 Εισιτήριο για 26/9 με επιστροφή 30/9 , για κακή μου τύχη έκανα ένα μεγάλο λάθος να κλέισω τα εισιτήρια με ανάποδους προωρισμούς . Δικό μου λάθος , το οποίο πλήρωσα πάρα πολύ ακριβά. 24/9 αποφασίζω να πάω στον ΟΣΕ της θεσσαλονίκης να τα ακυρώσω . Το αποτέλεσμα ? Να μου δείνουν τηλέφωνα που ποτέ δεν απαντούσαν ενώ οι υπάλληλοι του οσε να μου λένε επανελλημένα ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν. Ετσι έφυγα απόγοητευμένος για το κατάστημα τις αριστοτέλους όπου και τελικά κατάφερα να ακυρώσω τα εισιτήρια λαβαίνοντας το κουπώνι με την αρχική αξία των εισιτηρίων μου. ( Γνωστό ως bouncer) . Kάπου εδώ ξεκινάει η μεγάλη ταλαιπωρία.
Μπαίνω κανονικά στο site των κρατήσεων κλείνω τα εισιτήρια μου κανονικά , με το σύστημα να μου παίρνει τα λευτά , αλλα να μη μου βγάζει τα εισιρήρια . Δεν το έδωσα σημασία καθώς πρώτη φορά ταξίδευα με ηλεκτρονικά εισιτήρια . Ξεκίνησα λοιπόν να ταξιδέψω με το βραδυνο από θεσσαλονίκη αθήνα , πήγα στην θέση που έκλεισα κανονικά χωρίς κανείς άλλος να έχει κλείσει αυτήν την θέση.
Ηρθε η ώρα να μου ελένξουν το εισιτήριο . Αυτό έγινε 2 φορές , μία ενώ ξεκινήσαμε από Θεσσαλονίκη και μία λίγο πριν φτάσουμε αθήνα . Στον πρώτο ελεγχο κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά , ο ευγενέστατος υπάλληλος μου εξήγησε ότι δεν υπήρχα στην λίστα των ηλεκτρονικών εισιτηρίων και ότι δεν μπορούσε να κάνει κάτι . Μετά από όσα τον εξήγησα τελικά με άφησε να συνεχίσω το ταξίδι μου , εγώ ανυσήχησα για λίγο αλλά λέω αφού περάσαμε οκ. Μέχρι που ήρθε ο ελεγχος των εισιτηρίων λίγο έξω από την άθηνα . Ερχετε που λέτε ένας κλασσικός δημόσιος υπάλληλος , χωρίς ίχνος σεβάσμου και με τρελό ύφος και μου ζητάει το εισιτήριο μου , του εξηγώ ότι έιχα πρόβλημα και με τον προηγούμενο έλεγχο και ότι το σύστημα τους δεν μου έβγαλε κανένα κωδικό εισιτηρίου. Εγώ το μόνο που ήξερα ήταν ότι η θέση ήταν στο όνομα μου και ότι το bouncher είχε χρώσει την κράτηση. Ο συγκέκριμένος τύπος με φωνές και ειρωνίες ( ότι το παίζω τρελίτσας και ταξιδέυω τζάμπα) προσπάθούσε να μου επιβάλει πρόστιμο. Μετά από συνεχείς αρνήσεις μου γιατί είχα ήδη πληρώσει το αντίτημο του εισιτηρίου. Τελικά μου κρατήσαν όλα τα στοιχεία , αρπάζοντας την ταυτότητα μέσα από τα χέρια μου , μικρή λεπτομέρια ότι επί περίπου μισή ώρα δεν ήξερα καν που ήταν η ταυτότητα μου . Έτσι όπως ξαναείπα μου κρατήσαν τα στοιχεία σε μια αναφορά που από ότι κατάλαβα παραδίδουν στον τελικό σταθμό ( σ. Λαρίσης ).
Στην συνέχεια έλαβα πίσω την ταυτότητα μου μη έχοντας ξανά πρόβλημα από τους κυρίους , μεγάλο λάθος που δεν κράτησα το όνομα του .
Έφτασε ο καιρός τις επιστροφής , υποψιασμένος όπως ήμουν πήγα και ρώτησα νωρίτερα αν είμαι στα ηλεκτρονικά εισιτήρια , και μου είπαν για 2η φορά ΟΧΙ. Η εξυπηρέτηση κακή , κανείς δεν μπορούσε επί 2 ώρες να με εξηπηρετήσει , όλοι μου διναν τηλέφωνα τα οποία ποτέ δεν απαντούσαν . Έτσι αναγκαστικά μισή ώρα πριν το ταξίδι αναγκάστικα και πήγα και βρήκα τον προιστάμενο , τον Κ. Μποζιάρη που θα ήθελα να ευχαριστήσω για ήταν άψογος και ο μόνος που ασχολήθηκε με το πρόβλημα μου. Με τον προιστάμενο επί 20 λεπτά περίπου προσπαθούσαμε να βγάλουμε άκρη στο πρόβλημα μέχρι που λάβαμε ένα fax που αποδίκνυε ότι οι 2 αυτές θέσεις ανήκαν σε εμένα . Και ότι η κράτηση είχε γίνει κανονικά .
Και με ένα αντιγραφό από αυτό το fax ταξίδεψα πίσω στην θεσσαλονίκη.
Μιλάμε για μια ταλαιπωρία , πολλών ωρών στο τηλέφωνο αλλά και ψυχική καθώς δεν ήξερα αν θα ταξιδέψω ή όχι .
Αυτό που με ανέφεραν πολλοί υπάλληλοι στην συνέχεια είναι ότι το ηλεκτρονικό σύστημα βγάζει συνεχώς προβλήματα . ΠΡΟΣΟΧΗ μην σας αναγκάσουν να πληρώσετε πρόστημα όσοι αντιμετωπίσετε ότι και εγώ.
Δεν ασχολήθηκα περαιτέρω με το θέμα γιατί ξέρω πως δεν θα βγάλω άκρη . Αυτά τράβηξα με τον ΟΣΕ και από εδώ και πέρα ΌΧΙ ΞΑΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ.
Αναγνώστης