να έχει πρόβλημα η κάρτα γραφικών και του ξεκαθάρισα ότι σε περίπτωση που θα απαιτείτο αντικατάσταση της κάρτας και αν δεν υπήρχε η ίδια στο απόθεμα, να με καλέσουν ώστε να με ενημερώσουν για το ποια ακριβως κάρτα θα βάλουν. Του είπα ότι το θέμα της κάρτας γραφικών είναι σημαντική για τη δουλειά μου και ήμουν διατεθειμένος να πληρώσω κάποια διαφορά ώστε να μου βάλουν κάποια ακριβότερη ενδεχομένως. Ο! υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι θα με καλέσει ο τεχνικος πριν προβεί στην οποιαδήποτε κίνηση. Του έκανα ξεκάθαρο επίσης το γεγονός ότι ο υπολογιστής είναι εργαλείο δουλειάς και το χρειαζόμουν άμεσα. Μου είπε ότι μεσα σε 2-3 μέρε θα είναι έτοιμος.
Περάσανε 10 ημέρες. Κάλεσα 5 φορές. Ούτε μία κλήση δεν δέχτηκα από κάποιον της εταιρείας. Επικοινωνούσα μόνο στο τηλεφωνικό κέντρο και δεν δέχτηκαν να με συνδέσουν με το κατάστημα της Καλλιθέας ώστε να μπορέσω να επικοινωνήσω με τον τεχνικό. Το Σάββατο, 15 Οκτωβρίου λοιπόν, καλώ για 5η φορά και μου λένε πως ειναι ετοιμο και να παω να το παραλαβω απο το καταστημα. Μου φανηκε αρκετα περιεργο το γεγονος οτι το είχαν έτοιμο, αλλα παρ' ολα αυτα δεν με ειχαν ειδοποιησει οι ιδιοι πρωτοι, ουτε για να παω να το παραλαβω, ούτε για να με ενημερωσουν φυσικα! για το τι ακριβως πρόβλημα είχε. Δηλαδή κάθε φορά περιμένουν ο πελάτης να πάρει τηλέφωνο; Προσπαθούν να αποφύγουν την χρέωση της κλήσης; Τόσες περικοπες πια;
Πηγαίνω από το κατάστημα, δινω τα χαρτια της παραλαβης στον υπαλληλο και περιμενω να μου δώσουν τον υπολογιστή. Καθυστερεί αρκετά, και μετά από λίγο καλεί στον τηλέφωνο τον τεχνικό, ο οποιος μαλλον ειχε σχολάσει ή δεν είχε πάει καθόλου εκεινη τη μερα αφου ήταν πριν τις 5, ωστε να μιλησει μαζι μου. Παιρνω το ακουστικο και ο τεχνικος μου εξηγει οτι αλλαξανε το τροφοδοτικο και την καρτα γραφικων αλλα εξακολουθει να υπαρχει ενα προβλημα. Αργει να μπει στα windows, αλλα μπαινει ενταξει. Και αυτο οφειλεται μαλλον οτι περασανε τους drivers της καινουρια! ς καρτας και μαλλον θα χρειαστει format και επανεγκατασταση λειτουργικου. Εσπευσε να μου πει βεβαια οτι η εγκατασταση windows δεν καλυπτεται απο την εγγύηση και χρεώνεται 20 ευρώ. Αλλά κατα τα άλλα, αν ηθελα ητανε ετοιμος, η σχεδον ετοιμος και μπορουσα να τον παρω.
Εγώ είχα χάσει 10 μέρες εργασίας ήδη, μου είχαν βάλει μια κάρτα χωρίς να με ρωτήσουνε ποια, το μηχάνημα ακόμα δεν δούλευε σωστά, και θέλανε και 20 ευρώ. Ειπα οτι θα τον παρω πισω και θα περασω μονος μου ξανα το λειτουργικο. Στην ερωτηση μου, ποια καρτα μου εγκαταστησανε αφου ποτε δεν με ενημερωσανε, μου ειπανε μια των 768 MB, ενώ παλιά είχα μία του 1 Gb. Δηλαδή μια χειρότερη. Όταν το είπα αυτό στον υπάλληλο μου ειπε το γνωστο "τι να σας πω, εγω δεν ξερω". Σηκωθηκα και εφυγα και πηγα σπιτι. Φυσικα ο υπολογιστης υπολειτουργουσε. ¨Ανοιξα το κουτί και είδα ότι την καινούρια κάρτα γραφικών που μου είχαν βάλει, δεν την είχαν βιδώσει καν. Αν αυτό δεν λέγεται προχειρότητα, τι λέγεται; Αγόρασα καινούριο δίσκο και πέρασα απο την αρχη ξανα το λειτουργικο. Το πρόβλημα δεν υποχώρησε ούτε στο ελάχιστο, πράγμα που σημαίνει ότι ο τεχνικός του e-shop έκανε λάθος και αν είχα δώσει τα 20 ευρώ, δεν θα είχε αλλάξει τίποτα. Κάτι το οποίο δεν θα μπορούσα φυσικά να γνωρίζω.
Αναγκάστηκα να πάω στο Πλαίσιο να δουν τον υπολογιστή μου μιας και φαίνεται πιο σοβαρή εταιρεία από το eshop. Τον πήγα χτες το βράδυ, σήμερα το μεσημέρι με κάλεσαν. Μου είπαν ότι το πρόβλημα είναι στην κάρτα γραφικών. Την καινούρια κάρτα γραφικών που μου έβαλαν στον eshop και δηθεν την είχαν ελέγξει!
Κάλεσα ξανά στα κεντρικά του eshop και μου ειπαν οτι πρεπει να παω ξανα σε καποιο καταστημα τους. Τους ειπα να με συνδεσουν με καποιο καταστημα, το οποιο να διαθετει τεχνικο ωστε να μιλησω μαζι του, να ρωτησω αν εχουν διαθεσιμες καρτες γραφικων, να μπορεσω να παω, να δουν αμεσα οτι υπαρχει προβλημα με την ελαττωματικη καρτα που μου δωσανε και να μου την αλλαξουν εκεινη την στιγμη. Δεν μπορω να χανω αλλο χρονο απο τη δουλεια μου. Μου ειπαν οτι δεν γινεται να μου δωσουν καποιο τηλεφωνο ουτε να με συνδεσουν. Πραγμα που το αμφισβητω, καθως οσο περιμενα στο καταστημα της Καλλιθεας, ειχα ακουσει τον υπαλληλο να λεει σε καποιον πελατη να καλεσει στο 211 5000 500 και να ζητησει να τον συνδεσουν με το συγκεκριμενο καταστημα. Με προτρεψε να παω στο κεντρικο καταστημα στο Μενιδι. Με το οποιο δεν μπορώ να επικοινωνησω πιο πριν. Ρωτησα αν γινεται ο συγκεκριμενος υπαλληλος να καλεσει στο Μενιδι να ρωτησει αν γινεται αυτο που ζηταω. Να καλεσει εκεινος, οχι εγω. Μου λεει δεν γινεται. Τι δεν γινεται; Δεν εχουν τηλεφωνα; Εταιρεια που ασχολειται με την τεχνολογια δεν είστε; Δηλαδη δεν εχει καμια επαφη το τηλεφωνικο κεντρο με το κεντρικÎ! ¿ και μεγαλυτερο καταστημα της εταιρειας Ειναι δυνατόν;
Το θέμα έχει ως εξής και αναγκάζομαι κοινοποιήσω αυτην την επιστολή, γιατι στις δυσκολες εποχες που ζουμε, εγω κινδυνευω να χασω τη δουλεια μου επειδη εχει μεινει τραγικα πισω και οφειλεται ξεκαθαρα στην ανευθυνοτητα της συγκεκριμενης εταιρειας.
Θα περιμενω καποιο νεο σας, ισως να με βοηθησετε να βρω το δικιο μου. Θέλω να πιστευω οτι θα υπαρχει καποιος στην εταιρεια σας να με βοηθησει με το προβλημα μου.
Το μονο που θελω πια, ειναι μια καρτα γραφικων ανταξια της παλιας μου. Τίποτα παραπάνω.
Αναγνώστης