tromaktiko: Για αυτούς που δίνουν τροφή στον oscar...

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Για αυτούς που δίνουν τροφή στον oscar...



Πριν 2 εβδομάδες απέκτησα έναν φίλο..Έναν φίλο που είναι εκεί σαν στιλέτο στο λαιμό να μου υπενθυμίζει πως δεν πρέπει να αφήνω κανέναν με αρνητική ενέργεια, με γκρίνια και... μιζέρια να μου αποσπά την προσοχή από τους στόχους μου και τα πιστεύω μου και πως δεν πρέπει να τους αφήνω να μου ρουφάνε την θετική ενέργεια και να με φορτίζουν αρνητικά.....

Απέκτησα έναν φίλο σύμμαχο μα και εχθρό για να είναι άλλοτε στο πλευρό μου και άλλοτε απέναντι μου...Ένα κομμάτι του εαυτού μου που λειτουργεί σε άλλες συχνότητες, πιο ζωτικές...Υποσυνείδητες συχνότητες που επηρεάζονται από την πλειοψηφία των ανθρώπων που φοβούνται, δειλιάζουν, γκρινιάζουν που προσπαθούν να με αγχώσουν, να με πείσουν πως δεν υπάρχει διέξοδο, να με κάνουν να νιώσω ένα μηδενικό, να με κάνουν να νιώσουν ασήμαντο και τιποτένιο...Να μου γκρεμίσουν τις φιλοδοξίες.την αισιοδοξία,τα όνειρα και να με αποσπάσουν από τους στόχους μoυ...

Λένε στον φίλο μου να μεγαλώσει και να γίνει πιο δυνατός....Να έρθει απέναντι μου και να γίνει τροχοπέδη στην ζωή μου...Ποσο τους σιχαίνομαι αυτούς τους ανθρώπους....Με τι λόγια να εκφράσω την απέχθεια που νιώθω για αυτους....Γι αυτους που κάθε μέρα τους δείχνω τον δρόμο....Τους στηρίζω και τους φορτίζω με θετική ενέργεια...Που μπαζώνω τα όνειρα τους και προσπαθώ να τους πω πως υπάρχει τρόπος...Πως ότι αξίζει δεν χάνεται και ότι δεν πρέπει να απογοητεύονται και να το βάζουν κάτω.....

Μα Ποσο μηδενικά είναι....Ποσο άχρηστοι....Δειλοί...ανίκανοι.....ποσο με επηρεάζουν υποσυνείδητα και μου κάνουν κακό.....
Δεν το ήξερα μέχρι που ο μικρός μου φίλος μου το υπενθύμισε με έναν ξεχωριστό τρόπο που μονο οι ξεχωριστοί άνθρωποι μπορούν να το καταλάβουν....Τίποτα δεν είναι τυχαίο...Μα τα μηδενικά δεν το καταλαβαίνουν....

Δεν γίνετε μεγάλε με ένα πτυχίο η ακόμα και με ένα μεταπτυχιακό να ξεμπερδέψεις και να λύσεις όλα σου τα προβλήματα!!! Ούτε φταίει η οικονομική κρίση για τις προσωπικές σου επιλογές..

Η ζωή είναι αγώνας...είναι πάλη..είναι μια συνεχής επιλογή....Εσύ κανεις τις επιλογές σου...και πίστεψε με κάθε επιλογή που κανεις επηρεάζει όλες τις άλλες.....Εσύ επιλεγεις και η ζωή ξετυλίγεται......
Επιλέγω να οδηγώ και να μην πτοούμαι...Να ηγούμαι και να μην φοβάμαι....Να βρίσκω δρόμους και να φτιάχνω γέφυρες....Να μην κάνω μια επιλογή και να περιμένω τις άλλες 10 να ξετυλιχτούν και να επηρεάσουν την ζωή μου...Αλλα επιλεγω μια και πασχίζω να δαμάσω τις άλλες.....Δεν είμαι κομπάρσος μα πρωταγωνιστής.....

Πρωταγωνιστώ γιατί συνεχίζω να επιλέγω.....Επιλέγω την γνώση...Επιλέγω την μόρφωση...Επιλέγω τα όνειρα....Επιλεγω τις αξιες....Επιλέγω την θεία δικη....Τιποτα που αξίζει και το παλεύεις δεν χάνεται....
Ντρέπομαι για όλους αυτούς που γκρινιάζουν για την κρίση....Που φοβίζουν τους δειλούς και κάνουν ακόμα και τους δήθεν σκληρούς να καταλογίζουν ευθύνες για τις λάθος επιλογές τους και τις αποτυχίες τους στην κρίση.....

Για όλα φταίει η οικονομική κρίση.....Σοβαρά εεε?

Εσύ δεν φταίς πουθενά??Η κρίση είναι το αποτέλεσμα τις ανικανότητας και τις ηλιθιότητας μερικών μα είναι και ο φόβος, η απαισιοδοξία και η ανευθυνότητα των πολλών....
Ανεύθυνοι, λίγοι, μικροί.ασήμαντοι, μηδενικα....Είμαι σκληρός γιατί είμαι πολύ πιο σκληρός με τον εαυτό μου....
Γιατι μεγάλε εγώ δεν κάθομαι...Εγώ αγωνίζομαι...Εγώ δεν περιμένω να φτιάξουν τα πράματα...Εγώ είμαι αυτός που θα φτιάξω τα πράγματα.....Εγώ που θα σε βγάλω από το αδιέξοδο τις ζωής σου...Εγώ που θα σου δανείσω για ακόμα μια φορα την αστείρευτη θετική μου ενέργεια...Ενώ εσύ θα κλαίγεσαι μα δεν θα κανεις και τιποτα για να γίνεις καλύτερος...Θα ψάχνεις στα σκοτεινά για χαμένα μονοπάτια...Μα εγώ είμαι αυτός που θα ρίξω φως στα σκοτάδια σου και θα στρώσω ροδοπέταλα στα μονοπάτια σου....

Ποσο ντρέπομαι για την ανικανότητα σας...Ανίκανοι στις επιλογές σας...Ανίκανοι και στην ψυχή....Παντού ανίκανοι.....Μου κάνετε κακό...Με πνίγεται...Νομίζετε πως αν όλοι γίνουμε όμοιοι στην ανικανότητα θα γίνετε ευτυχισμένοι...Φθονείτε αυτούς που έχουν ανωτερα ιδανικά και αξιες...Θέλετε να τους μειώσετε και να τους κάνετε ισάξιους...Μα έννοια σας και έχω ένστικτα δολοφονικά....Που μπορεί να με τραυματίζουν όπως ο μικρός μου φίλος μα δεν με σκοτώνουν....Απλά με προειδοποιούν πως κάτι δεν πάει καλά...Πως κάτι στο περιβάλλον μου είναι βλαβερό και άθλ! ιο και πως πρέπει να το απομακρύνω γιατί αλλιώς ο φίλος μου θα γίνει ακόμα πιο σκληρός μαζί μου.....

Όχι δεν θα αναλωθώ ξανά σε μικρότητες...Όχι δεν θα σκορπίσω ξανά ενέργεια....Οφείλουν μονοι τους, για το δικό τους καλο να αλλάξουν τρόπο σκέψης....Δεν θα τους πω το αντικειμενικά σωστό...Δεν το αξίζουν.......Ούτε αξίζουν την προσοχή μου και τον χρόνο μου.....Είμαι εδώ για λογικά σκεπτόμενους και θαρραλέους...Για αγωνιστές και όχι για ηττοπαθείς....Δεν φταίει η κρίση για την κατάντια σας...Φταίει το μυαλό σας και οι επιλογές σας.......

Τέλος οι χαρες και οι συμβουλές σε ανάξιους......Πρέπει να προσπαθήσεις για να κερδίσεις την προσοχή μου....πρέπει να πασχίσεις για να κερδίσεις την ζωή σου......

Τους δίνω λύσεις και μου δίνουν προβλήματα...Τους δίνω επιλογές και μου δίνουν αδιέξοδα...Τους δίνω ενέργεια και μου δίνουν κάρβουνο...Μηδενικαααα.......Γκρινιάρηδες....Ανασφαλείς....Έζησαν και πιο φτωχοί από εσάς αλλα είχαν αξιες και πρόκοψαν..Γεννήθηκαν και πιο άτυχοι αλλα το πάλεψαν....Εσείς μονο γκρινιάζετε και ψάχνετε εξιλαστήρια θύματα να καταλογίσετε τις ανευθυνοτητες σας.....Άχρηστοι ακόμα και στην αντιγραφή...Τεμπέληδες και χασομέρηδες...Λάγνοι και καλοπερασάκηδες....Τελειωσαν τα ψέμματα για εσάς....Ναι να φύγετε από την Ελλάδα ...Να πάτε στις καλύτερες χώρες εκεί που ακόμα ωφελούνται οι τεμπέληδες....Εκεί που θα βολευτείτε με τους κοινωνικούς νομους....και αφήστε τους πραγματικά σκεπτόμενους και αγωνιστές να βγάλουν και πάλι την χωρα από το αδιέξοδο που εισήλθε και που εσείς με την ανικανότητα σας επιδεινώσατε....Οπισθοδρομικοί και ανάξιοι να πάτε στο καλο.....

Εμενα δεν θα με επηρεάσετε ξανά με την ανικανότητα σας.....Γιατι έχω έναν φίλο και εχθρό.....Τον ευατό μου που ζει.παλεύει.ελπίζει.αισιοδοξεί και πάντα πετυχαίνει.....

Παπαγαλάκια της tv και των γονιών σας, των παππούδων και των ηλιθιων κλαψιάρηδων φίλων σας.....Ένα έχω να σας πω.....Είστε μηδενικά όχι από γεννησιμιού σας αλλα από αντεπιλογη σας που δεν προσπαθείτε να αλλάξετε την μοίρα σας.....Σας λένε θα πεθάνετε και πεθαίνετε...Σας λένε θα πεινάσετε και πεινάτε...Σας λένε να στερηθείτε και στερείστε...Σας λένε να το βουλώσετε το και το βουλώνετε....Σας κλείνουν τα ματια και παραμένετε τυφλοί......

Το μισό χρόνο της μιζέριας,της γκρίνιας,της απογοήτευσης και των ηλιθίων επιλογων σας να τον αξιοποιουσατε σωστά τώρα θα ειχατε μια δουλειά, μια επλίδα, μια καλύτερη τύχη....

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...Ποτε δεν λύγισε και ποτε δεν θα πεθάνει....Καληνύχτα προδότες των προγόνων σας και μηδενικά του εαυτού σας υπάρχει.....Πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχετε......Καληνύχτα σας λοιπόν...

Υ.Γ: Ο oscar είναι ο τριχοφάγος που απέκτησα πριν 2 εβδομάδες στα γενιά μου στο λαιμό και τα αιτια εμφάνισης του είναι το άγχος και το stress...Χαρακτηριστικά ανθρώπου που είναι σε εγρήγορση και έχει παραγωγικό άγχος....Μα είναι και χαρακτηριστικά ανθρώπου που δέχεται πίεση και αρνητικά φορτία από ανθρώπους που δεν έμαθαν να αλλάζουν την μοίρα τους.....Σκέψου ένα υγιές ψάρι σε ένα μολυσμένο φυσικό περιβάλλον με εκατοντάδες αλλα άρρωστα ....Για ποσο καιρό θα παραμένει υγιές....?

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!