Όταν ενας μαθητης προσπαθει και κοπιαζει για να εμπλουτισει τις γνωσεις του περιμενει και μια αμοιβη, η οποια δινεται με το βαθμο που παίρνει στην εξεταση του.
Όταν όμως συγκεκριμένα στο ΤΕΙ Σερρων καθηγητης της Σ.Τ.ΕΦ του τμηματος πολιτικων δομικων έργων, που κανει στατικο μάθημα, δεν βαζει τον πραγματικο βαθμο στην αναλυτικη βαθμολογια, αλλα μικροτερο από ότι γραφουμε, λεγοντας την κλασικη φραση το 10 είναι για τον Θεο και το 9 για μενα, τότε τι μπορει να τον κανει ο φοιτητης? Συγκεκριμένα, φοιτητής ηξερε πως εγραψε κοντα στο 8. Μόλις όμως βγηκαν τα αποτελεσματα βλεπει στη βαθμολογια 5,5/10. Χωρίς δευτερη σκεψη παει να ζητησει το γραπτο απο την βοηθο καθηγήτρια του ανωτερου καθηγητη. Εκεινη όμως κανει το λαθος και δειχνει το γραπτο το οποιο ειχε βαθμολογησει με 8,5/10. Ακολουθεί μια λογομαχια και η τελικη απαντηση της ηταν “ο συγκεκριμένος καθηγητης το κανει πολύ συχνα αυτό μην δίνεις εκταση στο θεμα”. Γίνεται να μην το κανει θεμα όταν ουσιαστικα ο φοιτητης ζητησε μονο το βαθμο που εγραψε και όχι κατι παραπανω για να περασει το μαθημα. Τι γίνεται στην συγκεκριμενη περιπτωση;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ