Και εγώ το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω φίλε μου με την συγκεκριμένη εταιρεία...Μήνες τώρα προσπαθώ να βγάλω άκρη με...
(αφορά:
Τμήμα ταλαιπωρίας .. Wind) αυτό και η απάντηση τους είναι ακριβώς η ίδια με αυτήν που έδωσαν σε σένα.."Έχει γίνει επανέκδοση και θα σας σταλούν ξανά"...Αν τα έστειλαν σε σένα τα έστειλαν και σε μένα...Η υπηρεσία βέβαια E-Bill βοηθάει πολύ στην συγεκριμένη περίπτωση αλλά δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την εξοικίωση με τον υπολογιστή και για αυτούς το πρόβλημα είναι μεγάλο καθώς δεν ξέρουν τι πληρώνουν, πότε λήγει η προθεσμία πληρωμής και τόσα άλλα που αναγράφονται στον εκτυπωμένο (άφαντο) λογαριασμό...
Αναγνώστρια