Με άλλα λόγια, το YouTube δε βασίζεται πλέον αποκλειστικά σε home-made videos. Η επέκταση στο χώρο της «παραδοσιακής» τηλεόρασης θα γίνει σταδιακά και όταν το project ολοκληρωθεί, θα υπάρχουν 96 νέα κανάλια, καθένα με συγκεκριμένο περιεχόμενο. Πληροφορίες που επικαλείται η Wall Street Journal αναφέρουν ότι θα υπάρχουν κάθε μέρα περίπου 25 ώρες νέων εκπομπών.
Το YouTube δεν έχει ανακοινώσει τις οικονομικές παραμέτρους των συμφωνιών με τους παρόχους υλικού, ωστόσο οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μια δαπάνη της τάξης των 100-150 εκατομμυρίων δολαρίων. Για να προσελκύσει το κοινό, η εταιρεία έχει εξασφαλίσει τη συμμετοχή γνωστών καλλιτεχνών, όπως ο Jay Z, ο Stan Lee και ο Ashton Kutcher.
Οι πρώτες εκπομπές αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στο Νοέμβριο και το 2012 θα έχουμε online το σύνολο των καναλιών.