tromaktiko: 236 ευρώ το 15θημερο!

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

236 ευρώ το 15θημερο!



Θα πω μερικές αλήθειες και θα σωπάσω. Σπούδασα ιατρική σε ελληνικό πανεπιστήμιο που μπήκα με 19,6 μέσο όρο.
Μεγάλωσα με την πίστη από την οικογένειά μου να βοηθώ ανθρώπους που έχουν την...
ανάγκη μου και ποτέ μα ποτέ δεν έχω πάρει ούτε ένα ευρώ από ασθενείς ακόμα και όταν αυτοί επιμένουν να μου κάνουν δώρο τιμώντας το μισθό που παίρνω σε μεγάλο δημόσιο νοσοκομείο. Καθημερινά φεύγω αργά το απόγευμα γιατί έχω κάνει σπίτι μου τη δουλειά μου. Χειρουργώ ασθενείς με AIDS, ηπατίτιδες υπό αντίξοες συνθήκες και όλα αυτά παντα με χαμόγελο. Σήμερα πήρα 15ήμερο 242 Ευρώ. Δεν μπορώ να ανταπεξέλθω στις υποχρεώσεις μου με 15 ευρώ τίμιο μεροκάματο. Λομόγιο ΔΕ θα γίνω. Το 2012 θα φύγω από την Ελλάδα πικραμένος γιατί έξω ζητάνε ανθρώπους σαν κι εμένα και τους σέβονται. Καληνύχτα Ελλαδα.

Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!