tromaktiko: Σχετικά με την Alpha Bank

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Σχετικά με την Alpha Bank



Το 2007 πήρα δάνειο 15,000 ευρώ για την αγορά αυτοκινήτου από την Alpha Bank. Με υποχρέωσαν να ανοίξω λογ/σμο και κάθε μήνα να...(αφορά: Η Alpha Bank "απορύθμισε", το δάνειο άνεργης καταναλώτριας, χρεώνοντας την επί πλέον 35.715,01 Ευρώ) καταθέτω εκεί τα χρήματα και μετά να τα παίρνει η τράπεζα (για δική μου εξυπηρέτηση), όπως μου τόνιζαν. Κάθε μήνα λοιπόν κατέθετα τα χρήματα στον λογ/σμο και την συγκεκριμένη ημερομηνία τα επαιρνε η τράπεζα για την εξόφληση της δόσης του δανείου. Μέχρι εδώ όλα καλά.... μόνο που δεν κράτησε για πολύ το ...καλά! Μετά από 2 1/2 χρόνια πάω στην τράπεζα για να καταιθέσω την δόση στον λογ/σμο μου και διαπιστώνω ότι τον προηγούμενο μήνα δεν την είχαν εισπράξει. Ρωτάω την υπάλληλο του ταμείου, η οποία έδειξε άγνοια και με παρέπεμψε σε άλλο πιο αρμόδιο υπάλληλο. Η απάντηση του ήταν ότι η τράπεζα ήθελε να μου κάνει δώρο και γι' αυτό δεν πήρε την δόση. Του ζητάω να πάρει την δόση και να την καταθέση στο δάνειο. Με φανερή ενόχληση και μετά από πίεση δική μου το έκανε. Ελα όμως που τον επόμενο μήνα το σύστημα διάβαζε ότι εγώ είχα προπληρώσει την δόση και δεν την πήρε πάλι; Στο μεταξύ το ποσόν την μηνιαίας δόσης είχε αυξηθεί και κάθε μήνα ερχόταν και πιό μεγάλη. Αρχίζω να ρωτάω, να διαμαρτύρομαι και η απάντηση του αρμόδιου υπαλλήλου ήταν αόριστη έως προσβλητική "πηγαίνετε κυρία μου, καταντήσατε ενοχλητική". Κάποιος άλλος πελάτης που παρευρισκόταν εκεί του λέει: "Γιατί μιλάς έτσι στην κυρία και δεν την εξηγείς ότι κεφαλαιοποιήσατε τους τόκους όπως κάνατε και σε μένα;" Απο 313,00 ευρώ η δόση είχε φτάσει μετά από 3 μήνες 480,00 ευρώ. Αποτέλεσμα: Μετά από 6 μήνες και αφού απευθύνθηκα στα κεντρικά τους γραφεία και στον τραπεζικό διαμεσολαβητή , λύθηκε το θέμα και ξαναγύρισε η δόση του δανείου σε αυτό που είχα συμφωνήσει. Δεν θέλω να την βλέπω ζωγραφιστή την συγκεκριμένη τράπεζα, σε 2 μήνες εξοφλώ το αυτοκίνητο και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη που δεν θα εχω πια παρτίδες μαζί της.

Αναγνωστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!