tromaktiko: Αττική Οδός ... παρακώλυση συγκοινωνιών

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Αττική Οδός ... παρακώλυση συγκοινωνιών



Πριν λιγο καιρο πηγα να περασω απο τα διοδια στην ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ, επειδη το E-PASS δεν ειχε αρκετα χρηματα μεσα η μπαρα δεν ανοιξε. Βγηκα λοιπον εξω να παω 3 γκισε πιο περα να βαλω χρηματα. Ο υπαλληλος "οχι δημοσιος", απαθεστατος στην αρχη προκλητικος και αυθαδης αργοτερα, μου ειπε οτι πρεπει να κανω οπισθεν να κανω καθετη πορεια στον δρομο για να παω στο γκισε του. ΕΛΕΟΣ. Φυσικα εγω ειπα αποκλειεται και μου ειπε δεν υπαρχει αλλη λυση. Οποτε σηκωσα την μπαρα ενω πρωτα του το ειπα και εφυγα. Η σειρηνα αρχισε να χτυπαει βεβαια πριν ανοιξω την μπαρα. Αραγε ποιος την ενεργοποιησε? Εννοειται οτι πισω μου ειχαν μαζευτει 2-3 αυτοκινητα. Αντι λοιπον η Αττική Οδός, του εθνικού μεγαλοεργολάβου οπως λενε, να εχει εναν ανθρωπο για αυτες τις περιπτωσεις που δεν ειναι καθολου λιγες καθε μερα, λεει στους οδηγους να παρανομησουν και ακομη χειροτερα να θεσουν σε κινδυνο τις ζωες του κοσμου. Ποιος εκανε την παρακώλυση συγκοινωνιών, κυριοι και κυριες εκει στην ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ? Μηπως πρεπει να σας μηνυσω και εγω; Εχω και κατι εξοδα και θελω να τα καλυψω. Α! Στην διαφημισουλα σας πειτε πως οταν τυχει και μποτιλιαριστεις στην ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ θα φυγεις σε 2 μερες. Ε! Μας εχετε αρρωστησει.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!