tromaktiko: Τραγικη κατασταση στην ναυτικη εκπαιδευση

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Τραγικη κατασταση στην ναυτικη εκπαιδευση



Θα ηθελα να εκφρασω τον εντονο προβληματισμο μου για την κατασταση που επικρατει στην ακαδημια που θητω,την Ακαδημια Εμπορικου Ναυτικου Ασπροπυργου/Πλοιαρχων.
Φετος η κατασταση εχει ξεφυγει απο καθε έλεγχο και το Υπουργειο ναυτιλιας αφαντο.Τα προβληματα στην σχολη ειναι τεραστια και ολα τα παιδια κινδυνεύουν να μην παρουν πτυχιο φετος η να χασουν την χρονια.Λειπουν παραπανω απο μισους καθηγητες ,δεν υπαρχουν βιβλια,στα τμηματα υπαρχουν παραπανω απο 40 ατομα,οι χωροι και οι τουαλετες εχουν να καθαριστουν απο περσι,τα εργαστηρια δεν λειτουργουν και οι μονιμοι καθηγητες δεν κανουν μαθημα γιατι δεν πληρωνονται οσο πρεπει οπως μας λενε.Εγω ειμαι στο τελευταιο ετος και ειμαι απο επαρχια.Εαν δεν τελειωσω φετος τα πραγματα δεν με παίρνουν αλλο γιατι δεν υπαρχουν λεφτα για το ενοικιο του σπιτιου και τα εξοδα.Λοιπον θα ηθελα να ξερω τι κανουν τα τοσα λεφτα που επενδύει η Ευρωπαϊκή Ενωση στην ναυτικη εκπαιδευση ωστε να βγαινουν οι καλυτεροι ναυτικοι του κοσμου.Η Ναυτιλια ειναι ο μονος κλαδος που η Ελλαδα εχει εσοδα αλλα η κυβέρνηση οπως παντα κοιμαται.Οπως εχω ακουσει ακομα η κατασταση στον Ασπρόπυργο ειναι καλη δεν ξερω για τις αλλες σχολες!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!