tromaktiko: Φόροι και ανεργία

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Φόροι και ανεργία



Ειμαι 30 ετων και ζω στη Θεσσαλονίκη. Τον Μάρτιο του 2011 απολύθηκα απο την εργασια μου, πηρα ολες τις νομιμες αποδοχές και μπηκα στο ταμειο ανεργιας απο οπου παιρνω και επίδομα.

Εχω ενοίκιο 300 ευρω, εχω και αυτοκινητο τα τελευταια 9 χρονια και αυτοσυντηρούμαι.

Στην Θεσσαλονίκη δεν υπαρχει δουλεια για δειγμα και προχθες σκαει και το εκκαθαριστικό μου σημειωμα με δηλωθεν εισοδημα για το ετος 2010 11.200,00 και μου εχει επιβληθει φορος το 10% του ποσού.
Τι κανω;;
Από οτι μπορεσα να βρω μεσω ιντερνετ ειμαι σε κατηγορια που δεν θα πληρώσει, αλλα βέβαια πρεπει να τρεξω στην εφορια και να "τρεξω" ολες τις διαδικασιες που απαιτούνται
Τι να πω;
Επίσης θελω πολυ να δω οταν σε λιγοτερο απο χρονο που θα καταθεσω το ε1 για το 2011σαν ανεργη θα φορολογηθω επειδη θα ξεπερναω το αφορολογητο των 5.000,00 ευρω;

Υπομονή πραγματικά!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!