tromaktiko: Ερώτημα γι' αυτόν που απάντησε για τη Δημοτική Αστυνομία και τις πινακίδες

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Ερώτημα γι' αυτόν που απάντησε για τη Δημοτική Αστυνομία και τις πινακίδες



Το αυστηρό ύφος του "διδασκάλου" προς τον "μικρό μαθητή" δεν είναι αποτελεσματικό και δεν τιμά το "διδάσκαλο". Αφορά το: ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο "Παίρνει πινακίδες η Δημοτική Αστυνομία;".

Εγώ έκανα διερευνητικά μια ερώτηση, χωρίς να ταιριάζουν σε αυτήν τα σχόλια και οι προεκτάσεις που έδωσε. Αλλά μάλλον όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται.

Μετά από την απάντηση έχω κι άλλα δυο ερωτήματα:
1/ εκτός από τα ελάχιστα σημεία που επιτρέπεται το παρκάρισμα επί πληρωμή στην Αθήνα, μήπως θα μπορούσες να μου υποδείξεις 1 σημείο, 1 δρόμο που να επιτρέπεται το παρκάρισμα;
2/ επειδή εγώ δεν έχω δει κανένα, και παντού υπάρχουν απαγορευτικά, έχω την υποψία ότι αυτό γίνεται για καθαρά εισπρακτικούς λόγους. Μήπως, δηλαδή, όποτε έχουμε κεσάτια, βγαίνει ο χάρος παγανιά με τα μπλοκάκια του και κόβει...μονέδα, συγγνώμη...κλήσεις ήθελα να πω;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!