tromaktiko: Χτυποκάρδια στο.... κρανίο!

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Χτυποκάρδια στο.... κρανίο!



Η Έλενα Ακρίτα ξανακτυπά. Στα βιβλιοπωλεία βρίσκεται αυτές τις μέρες το νέο "παιδί" της, με τίτλο "Χτυποκάρδια στο κρανίο"."Μέ λένε Πέγκυ που βγαίνει απο το Κυριακή και με πονάει η μέση μου. Η μέση μου με σφάζει, με σκοτώνει. Το κράκ το άκουσα για πρώτη φορά οταν άνοιξα τη βαλίτσα με τα άπλυτα της κόρης μου. Γιατι εμένα αυτό ειναι το επάγγελμά μου. Άλλοι ειναι γιατροί, πυρηνικοί φυσικοί, εγώ ανοίγω βαλίτσες και βγάζω άπλυτα".....Με το ένατο βιβλίο της η Έλενα Ακρίτα βγηκε στις προθήκες των βιβλιοπωλείων. Χρονογραφήματα απο αυτά που ξέρει να γράφει όσο καμιά άλλη Ελληνίδα χιουμορίστας, και που δημοσιεύτηκαν κατά καιρούς στα ΝΕΑ, γεμίζουν ενα βιβλίο με τίτλο "Χτυποκάρδια στο ...κρανίο". Στο βιβλίο αποτυπώνεται η σύγχρονη εικόνα του νεοέλληνα, που πάει κόντρα στην παλιά και απευθύνεται σε όσους αναζητούν στο σήμερα την περιπέτεια απο το μέλλον και την ανθρωπιά απο το παρελθόν. Ενα πολύ ωραίο δώρο για τις γιορτές που πλησιάζουν.
golema.gr




 Εμείς το γιορτάζουμε με ΔΩΡΑ αξίας...http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/11/blog-post_6782.html
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!