Ο κινητήρας 6,75 λίτρων αντικαταστάθηκε από μία μπαταρία λιθίου 71 κιλοβάτ, η οποία καλύπτεται από μία αλουμινένια επικάλυψη. Ωστόσο διατήρησε τα πολυτελή χαρακτηριστικά της. Παράλληλα, η εταιρεία επιθυμεί να αυξήσει τη διάρκεια μπαταρίας της νέας Rolls-Royce Phantom 102EX, ώστε να ελαττώσει το διάστημα όπου το αυτοκίνητο θα χρειαστεί να σταματήσει για να φορτιστεί.
Ο διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας, Torsten Muller-Otvos, δήλωσε πως «οι μηχανικοί μας κατασκευάσουν τη πρώτη μπαταρία που θα τοποθετηθεί σε υπερπολυτελές αυτοκίνητο» και πρόσθεσε πως «ξεκινάμε δοκιμές προκειμένου, με εναλλακτικές τεχνολογίες, να φτιάξουμε τα αυτοκίνητα του μέλλοντος».
Εμείς το γιορτάζουμε με ΔΩΡΑ αξίας...http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/11/blog-post_6782.html