tromaktiko: Αφιερωμένο στους ΕΛΛΗΝΕΣ βουλευτές που σε λίγο θα κληθούν να αποφασίσουν εάν θα δώσουν παράταση στο διασυρμό της χώρας

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Αφιερωμένο στους ΕΛΛΗΝΕΣ βουλευτές που σε λίγο θα κληθούν να αποφασίσουν εάν θα δώσουν παράταση στο διασυρμό της χώρας



«Σας παραγγέλλω να πληροφορήσετε τους πάντες ότι εγώ με κανένα τρόπο δεν θα αποστώ από την διαγεγραμμένην εθνική πορείαν μου, και ότι δεν θα προδώσω ποτέ κανένα από τα χρέη μου απέναντι στην Πατρίδα μας.
Όλα θα τα εκπληρώσω μέχρι την τελαυταία μου στιγμή. Όταν δε, καταλάβω ότι δεν ημπορώ να σώσω τον δυστυχή αυτόν τόπο από τα δεινά του εμφυλίου πολέμου και της αναρχίας – που υποκινούνται από τους ξένους – τότε θα θέσω υπόψιν του ελληνικού Έθνους και όλου του άλλου κόσμου την αληθινή και ειλικρινή ιστορία των γεγονότων και των ανθρώπων και θα αποτραβηχτώ αμέσως, παίρνοντας μαζί μου το μεγαλύτερο αγαθό: συνείδηση καθαρή και ήσυχη!..
Ιωάννης Καποδίστριας.

arkoudanews.blogspot.com


     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!