tromaktiko: Εμπειρίες από τα επείγοντα του ΓΝΑ Γεννηματάς

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Εμπειρίες από τα επείγοντα του ΓΝΑ Γεννηματάς



Θα ήθελα να σας διηγηθώ την εμπειρία μου από την εισαγωγή της μητέρας μου στα επείγοντα του Γεννηματάς την Πέμπτη 24-11. Η εισαγωγή της έγινε με το ΕΚΑΒ στο παθολογικό στις 19:30. Οι άνθρωποι του ασθενοφόρου μας έχουν ενημερώσει από το σπίτι ότι γίνεται χαμός. Η μητέρα μου μπήκε με έντονους πόνους στην κοιλιά λόγω γνωστού προβλήματος. Κατευθείαν μετά την εισαγωγή στο παθολογικό με φορείο οδηγήθηκε στο θάλαμο αναμονής που ήδη υπήρχαν άλλοι πέντε ασθενείς σε φορεία. Οι γιατροί εκτός τόπου και χρόνου διότι όπως καταλάβαμε αργότερα και μετά και από δική τους παραδοχή ΔΕΝ μπορούσαν να ανταποκριθούν στα περιστατικά.Ο λόγος? Όλοι οι γιατροί ΔΕΝ ήταν στην θέση τους! Οι ''μεγαλογιατροί'' απουσίαζαν στα γραφεία. Όταν κάποιοι ξεσηκώθηκαν μετά από λίγο εμφανίστηκαν 4 γιατροί! Τι να πρωτοπεριγράψω? Αργοπορία στις εξετάσεις? Και δεν ήταν θέμα απουσίας προσωπικού, αλλά χειρισμού εξετάσεων και διαδικασιών : Η εξέταση αίματος στην μητέρα μου, που είναι η πρώτη εξέταση που κάνεις όταν πας στα επείγοντα την έγραψαν στις 11 το βράδυ! Το θέμα ήταν η συμπεριφορά των γιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού. Με φωτεινές εξαιρέσεις μια γιατρό και μία νοσοκόμα όλοι οι υπόλοιποι ήταν απαράδεκτοι. Σε κάθε παράπονο ασθενών και συνοδών για όλα έφταιγε ο Λοβέρδος και σε αυτόν θα έπρεπε να κάνουμε τα παράπονά μας. Μα ο Λοβέρδος ΔΕΝ είναι γιατρός βρε παιδιά! Δεν ορκίστηκε να παρέχει τις υπηρεσίες στου στους ασθενείς. Εσείς ορκιστήκατε , και εάν δεν σας αρέσει ή έχετε δυσαρεστηθεί από τα λεφτά που σας έκοψε και δίχως δικαίως, γιατί δεν φεύγετε από τα δημόσια νοσοκομεία? Να πάτε σε ιδιωτικά. Αλλά φυσικά ξέρετε ότι εκεί ούτε για αλλαγή ορού δεν σας εμπιστεύονται. Οι συνοδοί γίνονταν τραυματιοφορείς διότι οι πραγματικοί τραυματιοφορείς ή δεν απαντούσαν στις κλείσεις των γιατρών , ή βρίσκονταν στην είσοδο για τσιγάρο ή χάνονταν σε συζητήσεις με νοσοκόμες στους ορόφους, όπως οι ίδιοι έλεγαν σε συζητήσεις μεταξύ τους! Οι απαντήσεις τους ήταν '' στα επείγοντα ήρθατε. δεν ξέρετε ότι θα περιμένετε?''ΟΧΙ ΡΕ δεν ξέρω ότι θα περιμένω. Αλλά και να ξέρω θέλω από όλους εσάς μια ανθρώπινη συμπεριφορά. Η γιατρός που σε ερώτηση συνοδού ''τα νούμερα σειράς θα τα βλέπουμε στον πίνακα ή θα φωνάζει ο security'' απάντησε ''Δεν είναι εδώ σούπερ μαρκετ. Θα περιμένετε το νούμερο σας''. Της ζητήθηκε το όνομά της και παρακαλούσε να μην της κάνουμε καταγγελία και χάσει την δουλειά της. Γιατί κυρία μου? Αφού δεν σου αρέσει αυτό που κάνεις πήγαινε σπίτι σου! Τι να πω. Εύχομαι σε όλους αυτούς τους ανάξιους που είδα μπροστά μου την Πέμπτη προς την Παρασκευή (για την ιστορία μείναμε έως της 6 τα ξημερώματα Παρασκευής!) κάποια στιγμή να χρειαστείτε τις υπηρεσίες του ίδιου συστήματος και να έχετε την ίδια αντιμετώπιση.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!