tromaktiko: Πράσινη ενέργεια ή πράσινα άλογα;

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Πράσινη ενέργεια ή πράσινα άλογα;



Την πάτησα κι εγώ και έκανα συμβόλαιο με την energa, για φθηνό ρεύμα. Προσέξτε όλοι! Οι άνθρωποι είναι μεγάλοι απατεώνες! Έχω 3 λογαριασμούς (πρόκειται για επαγγελματικούς χώρους).
Όταν ήρθαν οι τελευταίοι λογαριασμοί με τα χαράτσια για το φόρο ακινήτων, θέλησα να ξεκαθαρίσω το κάθε ρολόι, για να βρω ποιος λογαριασμός ανήκει στον κάθε ιδιοκτήτη, ώστε να μη φεσωθώ εγώ το χαράτσι, γιατί όλοι οι λογαριασμοί έρχονται σε 1 όνομα, ενώ τα ρολόγια είναι 3. Ανακαλύπτω λοιπόν, ότι χρεώνομαι και για κάποιο 4ο ρολόι, κάποιου που αγνοώ την ύπαρξή του! Εδώ και 2 εβδομάδες προσπαθώ να το ξεκαθαρίσω και μου ζητάνε να πληρώσω το λογαριασμό, και μετά υπόσχονται να με πιστώσουν… Αν δεν ήταν απατεώνες, 1ον δε θα μου χρέωναν τον άσχετο και 2ον θα μου πίστωναν το λογαριασμό χωρίς να θέλουν να τους τον πληρώσω πρώτα. Και σίγουρα, θα έχω χρεωθεί για 1 – 1,5 χρόνο που έχω μαζί τους συμβόλαιο, ποιος ξέρει πόσα λεφτά ακόμα…

Όταν είπα ότι θα συνεννοηθούν οι δικηγόροι μας, φάνηκαν να πτοούνται και είπαν ότι θα τα βρούμε μεταξύ μας. Αμ δε! Θα πληρώσω δικηγόρο, θα τους τα πάρω πίσω με τόκο και θα μου πληρώσουν και το κόστος του δικηγόρου στο τέλος.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ, ο λόγος που τα γράφω αυτά, είναι για να προστατέψω κι άλλους, μην πιαστούν κορόιδα με όλους αυτούς τους αλήτες που μας πουλάνε τάχα «πράσινη και φτηνή ενέργεια», κι έχουν το θράσος να εισβάλλουν τηλεφωνικώς στα σπίτια και στις δουλειές μας προσπαθώντας να μαζέψουν κι άλλα θύματα…

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!