Έκανα ένα λάθος πριν από 20 ημέρες περίπου και έγινα συνδρομητής της CYTA. Την Τετάρτη 16/11/2011 μπλοκάρισε το router με αποτέλεσμα να...
μην υπάρχει σταθερή τηλεφωνία και internet στο σπίτι μου. Σήμερα 22/11/2011 ακόμη περιμένω τον τεχνικό της CYTA να με πάρει τηλέφωνο για να κλείσουμε κάποιο ραντεβού και να επιδιορθώσουν το χαλασμένο router. Και από το τμήμα παραπόνων με κάλεσαν να μου πουν ότι το να παίρνω τηλέφωνο κάθε μέρα και να τους ενοχλώ είναι ανάρμοστο. Είναι ανάρμοστο να είναι ένα σπίτι χωρίς σταθερό τηλέφωνο επί 6 ημέρες; Προτείνω λοιπόν, όποιος θέλει να γίνει συνδρομητής της εν λόγω εταιρείας, να λάβει υπόψη του ότι αν είναι τυχερός, η βλάβη του θα επιδιορθωθεί - όπως αναφέρουν εκ των υστέρων και όχι στο συμβόλαιο που υπογράφουμε - εντός 3 εργάσιμων ημερών. Αν είναι άτυχος η βλάβη του θα επιδιορθωθεί μάλλον ποτέ...
Αναγνώστης